  • Data: 2012-10-13 14:14:52
    Temat: GETIN i wplyw z zewnatrz
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Przelałam z GetinOnLine (przyjmijmy: GOL) do Getin Banku (GB) kwotę zwalniającą z
    opłaty za prowadzenie konta w GB.
    Opłatę naliczono.
    Wg wyjasnienia banku ma to być przelew z innego banku, a GOL jest w tym samym
    holdingu co GB.
    Czy słusznie pobrano opłatę?

    A gdybym przelała do GB z Idea Banku lub FM banku, albo Noble banku, to także by nie
    zwolnili - tak tłumaczą, ze to ten sam holding.
    Ale ja nie muszę wiedzieć, że to nie jest "inny bank".
    Ponadto podpisywałam osobne umowy na prowadzenie rorów zarówno z GB jak i z GOL.

    Inna ciekawostka: w oddziale GB na podstawie dodwodu osobistego nie mogli odszukac
    numeru rachunku w GOL i przyjąć wpłaty, tłumacząc, że to nie jest ten sam bank, i nie
    maja dostępu w GB do danych GOL.

    W umowie rachunku, jak i w tabeli opłat i prowizji nie precyzują,ze inny bank z
    którego ma być przelew to musi być bank spoza holdingu pana Czarneckiego.

    Czy można walczyć o zwrot opłaty za prowadzenie konta, moim zdaniem niesłusznie
    pobranej?
    Jak to uzasadnić, bo konsultanci w kółko powtarzaja swoją mantrę, że GOL jest w
    jednym holdingu z GB i taki przelew nie jest przelewem z innego banku.