  • 1. Data: 2008-03-11 10:28:29
    Temat: Fundusze inwestycyjne
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Chciałem się zapytać czy mniejwięcej orientujecie się kiedy będą rosły?

    Lecą na łeb na szyję a ja patrzę i płaczę :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2008-03-11 11:39:34
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Mar, 11:28, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Chciałem się zapytać czy mniejwięcej orientujecie się kiedy będą rosły?
    >
    > Lecą na łeb na szyję a ja patrzę i płaczę :-(

    No przecież rosną, na przykład obligacyjne :]

    Pzdr.
    L.

  • 3. Data: 2008-03-11 15:47:27
    Od: lakis <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Chciałem się zapytać czy mniejwięcej orientujecie się kiedy będą rosły?
    >
    > Lecą na łeb na szyję a ja patrzę i płaczę :-(

    Jeśli tylko patrzysz to nie tracisz tylko ulegasz presji informacji.
    Jak wyjmiesz to wtedy możesz stracić.
    A czy straciłeś to jeszcze musisz podać kiedy kupiłeś i wtedy zobacz
    czy straciłeś czy jesteś jeszcze na plusie, bo ja np. ciągle jestem na
    plusie

  • 4. Data: 2008-03-12 01:28:03
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    Agent 0700 pisze:
    > Witam
    >
    > Chciałem się zapytać czy mniejwięcej orientujecie się kiedy będą rosły?
    >
    > Lecą na łeb na szyję a ja patrzę i płaczę :-(

    To nie patrz tylko sprzedaj i za tydzień odkup - będziesz happy że
    zaoszczędziłeś na stracie:)
    No chyba że nie wyjdzie i wzrosną...

    Pzdr.

  • 5. Data: 2008-03-12 09:19:46
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    A czy straciłeś to jeszcze musisz podać kiedy kupiłeś i wtedy zobacz
    czy straciłeś czy jesteś jeszcze na plusie, bo ja np. ciągle jestem na

    Ja na jednym na + a na innych na - :-(

    Pozdrawiam

    Jacek