    From: p...@p...fm.no-spam.invalid
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.biznes.banki
    Subject: Fundusz emerytalny - zmiana
    Date: Mon, 06 Jun 2005 12:45:46 +0200

    Witajcie,

    ostatnio przysłuchiwałem się rozmowie, którą prowadził agent
    ubezpieczeniowy (broker ?). Mówił, że opłaca się co jakiś
    czas (kilka lat ?) zmienić fundusz emerytalny [FE], np. z tego
    dobrze stojącego na trochę gorszy. Moja (jednak nikła) wiedza
    na te tematy podpowiada mi że to nieprawda.

    Czy możecie się wypowiedzieć na ten temat ? Czy, jak mi się
    wydaje, ten broker "tworzył" sobie rynek pod zmiany FE
    (no bo dostaje jakąś prowizję od zdobycia nowej osoby dla funduszu).

    przemol