    From: "Sky Walker" <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Fraud w anglii. Prosze o pomoc
    Date: Fri, 7 Sep 2007 18:24:58 +0100

    Witam, mam problem, nie wiem gdzie mam zapytac. Jestem w Anglii i po krotce
    opisze swoja historie.
    Oglosilem w internecie ze mam do wynajecia pokoj, odezwal sie koles ktory
    chcial pokoj dla corki. Mial mi przyslac cheque i od calej smy mialem odjac
    pieniadze za wynajecie moieszkania a reszte kasy mialem wyslac przez Western
    Union Money Transfer niby do jego Travel Agenta, zeby ten mogl zabookowac
    jego corce bilet.
    Tak tez sie stalo on mi przyslal czek na 3000 funtow ja poszedlem go wplacic
    na konto i po 4 dniach na moim koncie pojawilo sie 3000 funtow, a dzisiaj
    poszedlem i zrobilem tak jak on mowil, wyslalem mu 2000 przez Western Union
    i kiedy wrocilem do domu i sprawdzilem balance w internecie , okazalo sie ze
    oprocz 2000 funtow ktore wyplacilem ja, z konta zniknelo takze 3000 funtow
    ktore byly z czeku no i teraz jestem na minusie 1,661 funtow, bo po
    wyplaceniu tych 2 tysiecy zostalo ok 1,300 i po cofnieciu czeku zabralo
    3000.
    Bylem w banku, oni nie bardzo wiedza co jest grane zglosilem tez to na
    Policje i mam tutaj pytanie, czy jesli to byl fraud ale Policja nie zlapie
    zlodzieja, czy bede musial to wszystko pokryc sam? Czy ktos wie na jakiej
    zasadzie to dziala? Prosze o pomoc