  • 1. Data: 2011-07-31 20:09:17
    Temat: Frasa czyli o płacę z Allegro raz jeszcze
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Od ostatnich moich przebojów kilka transakcji przeszło, ale znowu
    zostałem zaatakowany przez nieprofesjonalną protezę PzA i próba Citi,
    Mille, Alior zakończyła się komunikatem "anulowano". Jak napisała do mnie
    Pani z Allegro:

    "W odpowiedzi na otrzymanego maila uprzejmie informuję, iż płatność na
    kwotę 46,00 zł nie doszła ostatecznie do skutku. Ze względów
    bezpieczeństwa transakcja została przez nas anulowana. Co za tym idzie,
    Sprzedający nie otrzymał wpłaty na swoje konto w Płacę z Allegro.
    Jednocześnie informuję, że kwota transakcji najprawdopodobniej została
    zablokowana przez bank na Pana koncie a zwolnienie blokady nastąpi po
    kilku dniach."

    Jako, że naprawdę mnie to poważnie irytuję zastanawiam się czy jest sens
    zgłosić to gdzieś poza nimi - wystawca karty czyli VISA/MC tudzież
    Polcard? To raczej bym musiał spróbować zrobić za pośrednictwem banku
    jeżeli będzie mu się w ogóle chciało. Jakiś UOKiK czy coś w tych
    okolicach?
    Najlepsze jest to, że jeżeli płacę swoje zaległości wobec Allegro tą samą
    kartą, która w PzA jest anulowana, to wszystko jest oczywiście w jak
    najlepszy porządku i transakcja przechodzi dlatego tutaj bym szukał
    punktu zaczepienia czyli dlaczego sobie wybiórczo traktują tę samą kartę
    swojego klienta.

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-07-31 21:02:47
    Temat: Re: Frasa czyli o płacę z Allegro raz jeszcze
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > najlepszy porządku i transakcja przechodzi dlatego tutaj bym szukał
    > punktu zaczepienia czyli dlaczego sobie wybiórczo traktują tę samą kartę

    a co na to Pani z Allegro? potrafiła to jakoś wyjaśnić?

    mnie się PzA udają a płacę całkiem często, narzekać nie mogę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-07-31 21:07:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 23:02:47 +0200, RobertS napisał(a):

    > a co na to Pani z Allegro? potrafiła to jakoś wyjaśnić?

    Tylko jeśli mają na to przygotowane odpowiednie Ctrl+C/Ctrl+V ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-07-31 21:30:09
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-31 22:09, xbartx pisze:

> [...]
    > najlepszy porządku i transakcja przechodzi dlatego tutaj bym szukał
    > punktu zaczepienia czyli dlaczego sobie wybiórczo traktują tę samą kartę

    Hmmm - nie jestes sam - "anulowano" to ich ulubiony status. Bank
    wystawca twierdzi, ze to wina allegro - maja jakies bledy w tych swoich
    skryptach do PzA i nie wysylaja jakiegos komunikatu do banku, a pozniej
    z powodu braku odpowiedzi na komunikat, ktorego nie wyslali - anuluja
    operacje.

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2011-08-01 06:43:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 23:02:47 +0200, RobertS napisał(a):

    > a co na to Pani z Allegro? potrafiła to jakoś wyjaśnić?

    Allegro i wyjaśnić? To jest klasyczny oksymoron!

    > mnie się PzA udają a płacę całkiem często, narzekać nie mogę

    No mi już aktualnie nie udaje się żadną kartą dlatego też mam już dosyć i
    chcę to, jeżeli jest sens, gdzieś zgłosić.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-08-01 06:47:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 23:30:09 +0200, Maseł napisał(a):

> [...]
    > skryptach do PzA i nie wysylaja jakiegos komunikatu do banku, a pozniej
    > z powodu braku odpowiedzi na komunikat, ktorego nie wyslali - anuluja

    No dokładnie. Przychodzi blokada ale później Allegro nie przysyła już
    żadnego obciążenia a status transakcji zmienia się na "anulowano". Nikt
    tego nie monitoruje w tym PzA czy jak?

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-08-01 08:15:01
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-31 23:02, RobertS pisze:

    > a co na to Pani z Allegro? potrafiła to jakoś wyjaśnić?

    nie, mialem to samo

    --
    z magazynem</a>