  • 1. Data: 2011-07-31 09:18:31
    Temat: DB EasyNet - wyciąg elektroniczny
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    chyba nikt jeszcze o tym nie pisał - można wreszcie zrezygnować z makulatury
    i pobierać wyciągi via easyNet. Mając zdrapki można aktywować usługę
    samodzielnie przez internet, z dostępem pasywnym (np. mając tylko kartę
    kredytową, jak ja) trzeba dzownić. Sprawdziłem, działa :)

  • 2. Data: 2011-07-31 09:20:33
    Temat: Re: DB EasyNet - wyciąg elektroniczny
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Seba" <b...@g...pl> writes:

> [...]
    > samodzielnie przez internet, z dostępem pasywnym (np. mając tylko kartę
    > kredytową, jak ja) trzeba dzownić. Sprawdziłem, działa :)

    Hm. Chyba czegoś nie rozumiem, bo ja tak robię od dawna.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2011-07-31 09:37:14
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-31 11:18, Seba pisze:
> [...]
    > samodzielnie przez internet, z dostępem pasywnym (np. mając tylko kartę
    > kredytową, jak ja) trzeba dzownić. Sprawdziłem, działa :)

    A czy za rezygnację z papierowego wyciągu proponują jakiś
    rabat/gratyfikację?
    Jeśli nie, to niech idą za róg się wypałować.

    Ile Ci zapłacili za ten post?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-07-31 12:21:19
    Od: Aicha <b...@t...ja>

> [...]

    > samodzielnie przez internet, z dostępem pasywnym (np. mając tylko kartę
    > kredytową, jak ja) trzeba dzownić. Sprawdziłem, działa :)

    ??? Mam easyNeta od ponad roku i nie dostałam jeszcze ani jednej strony
    makulatury - mam wrażenie, że to był wręcz difoltowy warunek - ale nie
    chce mi się szukać regulaminu.
    Jednakowoż wkurzające jest to, że wyciąg nie generuje się od razu po
    zakończeniu miesiąca, tylko trzeba na niego czekać circa 2 tygodnie
    (jeśli krócej, niech mnie ktoś poprawi, rzadko zaglądam).

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 5. Data: 2011-07-31 12:58:01
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> [...]
    > zakończeniu miesiąca, tylko trzeba na niego czekać circa 2 tygodnie
    > (jeśli krócej, niech mnie ktoś poprawi, rzadko zaglądam).

    faktycznie, do dbnet byly wczesniej, teraz dali dla kart kredytowych - to jest
    ta nowosc :)