  • 1. Data: 2011-07-29 16:56:53
    Temat: przelew wynagrodzenia - profity
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Witam
    Które banki dają profity za przelew wynagrodzenia? Obecnie u mnie przelew
    idzie do Aliora, w zamian mam 'pomocnych fachowców' oraz 5 zł za kartę a nie
    9 :-). Niestety nie korzystam ani z fachowców ani z karty aliorowej. Wiem że
    Open daje nawigację albo aparat. Czy któryś bank jeszcze daje jakieś
    profity?

  • 2. Data: 2011-07-29 18:38:48
    Temat: Re: przelew wynagrodzenia - profity
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-07-29 18:56, newsy pisze:
> [...]
    > 9 :-). Niestety nie korzystam ani z fachowców ani z karty aliorowej. Wiem że
    > Open daje nawigację albo aparat. Czy któryś bank jeszcze daje jakieś

    W Meritum masz zwrot 4% transakcji kartą na stacjach paliw jeżeli na
    rachunek wpływa 1500zl

    Darek

  • 3. Data: 2011-07-29 18:55:12
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-29 18:56, newsy pisze:
    > Witam
    > Które banki dają profity za przelew wynagrodzenia? Obecnie u mnie przelew

    BGŻ 1% - 5zł za KD

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-07-31 00:19:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek" j0uunj$e6t$...@n...onet.pl

    > W Meritum masz zwrot 4% transakcji kartą na stacjach paliw jeżeli na rachunek
    wpływa 1500zl

    Można tam lać cokolwiek, nie musi to być wynagrodzenie.

    KB daje 5 dych za polecenie kogoś, kto choć w ciągu 2 miesięcy
    przeleje wynagrodzenie na ekstrakonto. [czyżbym odpowiadał
    na prowokację KB?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'