  • 11. Data: 2003-01-22 11:13:40
    Temat: Re: [Fortis e-pakiet] Quasi wyciag ?
    Od: s...@p...onet.pl

    > Podsumowanie, podsumowaniem, a karta dla pełnomocnika ;) ?

    > Połowa grudnia.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    No to sprawdź ile wynosi termin wypowiedzenia i od kiedy biegnie - może jeszcze
    masz rachunek aktywny :)

  • 12. Data: 2003-01-22 11:27:37
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > No to sprawdź ile wynosi termin wypowiedzenia i od kiedy biegnie -
    > może jeszcze masz rachunek aktywny :)

    Okres wypowiedzenia 30 dni. Karta wysłana po upływie okresu wypowiedzenia ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-01-22 11:49:13
    Od: s...@p...onet.pl

    > Okres wypowiedzenia 30 dni. Karta wysłana po upływie okresu wypowiedzenia ;)
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    chciałaś powiedzieć że dotarła po okresie wypowiedzenia - sprawdź dokładnie
    stempel na kopercie
    no i sprawdź czy karty nie należy osobno wypowiedzieć

  • 14. Data: 2003-01-22 12:06:22
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > chciałaś powiedzieć że dotarła po okresie wypowiedzenia -
    Chciałam powiedzieć dokładnie to co powiedziałam ;)

    >sprawdź
    > dokładnie stempel na kopercie

    Karta została w y s ł a n a po okresie wypowiedzenia (łopatologicznie: data
    na stemplu jest datą późniejszą niż data upływu okresu wypowiedzenia.)

    > no i sprawdź czy karty nie należy osobno wypowiedzieć

    Nie, nie trzeba osobno.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-01-22 12:12:13
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Aha i jeszcze jedno - przed chwilą sprawdziłam - nadal mam dostep przez
    Planet do zamkniętego konta ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-01-22 12:43:49
    Od: s...@p...onet.pl

    > Aha i jeszcze jedno - przed chwilą sprawdziłam - nadal mam dostep przez
    > Planet do zamkniętego konta ;)
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Chyba że ci z jakiśch tylko tobie albo bankowi wiadomych powodów nie zamknęli
    konta :)

  • 17. Data: 2003-01-22 12:57:07
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Chyba że ci z jakiśch tylko tobie albo bankowi wiadomych powodów nie
    > zamknęli konta :)

    Mi nieznanych - zrobiłam wszystko, żeby konto zamknąć: złożyłam
    wypowiedzenie umowy na piśmie, oddałam karty, odczekałam okres
    wypowiedzenia. Reszta to ich problem. Ja tylko sobie spekuluję ;) co jeszcze
    może z tego wyniknąć ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-01-22 14:04:14
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > na stemplu jest datą późniejszą niż data upływu okresu wypowiedzenia.)

    Ale Bank wznowienia realizuje trochę wczesniej. Najczęstszą praktyka jest że
    kartę nalezy wypowiedzieć 1 lub2 miesiąc(-e) przed datą końca ważności
    posiadanej karty i tak jeśli karta jest wazna do 31/12/2002 to produkowana jest
    np. w listopadzie abyś w grudniu ją dostała bez niepotrzebnego przestoju.
    Dlatego wydaje mi się że jeżeli wznowienia są płatne to obciążą cie jeszcze za
    to wznowienie.

    Tomasz

  • 19. Data: 2003-01-22 14:13:38
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Dlatego wydaje mi się że jeżeli wznowienia są płatne to obciążą cie jeszcze

    może dlatego jej nie zamkneli rachunku?

  • 20. Data: 2003-01-22 14:17:11
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > niepotrzebnego przestoju. Dlatego wydaje mi się że jeżeli wznowienia
    > są płatne to obciążą cie jeszcze za to wznowienie.

    Nie obiążą, bo wznowienie jest bezpłatne. Karta pełnomocnika była ważna do
    31 stycznia. Została oddana w dniu wypowiedzenia umowy o konto wraz z moją
    kartą. Nie podpisałam osobnej umowy o kartę, bo to była VE do konta, a więc
    wypowiedzenie umowy o konto i oddanie kart (mojej i pełnomocnika) daje mi
    chyba podstawy do zdziwienia, gdy po upływie okresu wypowiedzenia umowy (a
    więc żadna umowa już mnie z Fortisem nie łączy, a tym bardziej mego
    pełnomocnika) przysyłana jest karta dla pełnomocnika tegoż konta, a data
    wysłania karty jest datą p o upłynięciu okresu wypowiedzenia?

    Pozdrowienia,
    Glenn