  • 1. Data: 2003-01-21 21:19:34
    Temat: [Fortis e-pakiet] Quasi wyciag ?
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Witam,

    Wlasnie otrzymalem poczta z Krakowa "Zawiadomienie o stanie rachunkow na
    dzien 31 grudnia 2002 r.". Czy to taka Fortisowa namiastka wyciagu ?
    Wysylaja to raz do roku czy czesciej ?

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 2. Data: 2003-01-21 21:49:08
    Temat: Re: [Fortis e-pakiet] Quasi wyciag ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wysylaja to raz do roku czy czesciej ?

    Tez dostalem - tez pierwszy raz.
    Chyba tak na koniec roku :) (a przestraszylem sie, ze chca
    wypowiedziec umowe, albo co ;)

  • 3. Data: 2003-01-21 21:49:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    albo ze chca mi dac VC ich do testowania ;)

  • 4. Data: 2003-01-21 21:55:14
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > albo ze chca mi dac VC ich do testowania ;)

    LOL

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-01-21 21:57:19
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Tez dostalem - tez pierwszy raz.
    > Chyba tak na koniec roku :) (a przestraszylem sie, ze chca
    > wypowiedziec umowe, albo co ;)

    Wysyłają co roku. Ja też dostałam - mimo, że zamknęłam już u nich konto.
    Mało tego - pełnomocnik do mojego zamkniętego konta dostał odnowioną VE ;)
    Czekam na rozwój wypadków ;) Czyżby Fortis zbliżał sie w obsłudze do Pekao?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-01-21 23:55:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn"

    > Wysyłają co roku. Ja też dostałam - mimo, że zamknęłam już u nich konto.

    wszystkie banki powinny wysylac, pkoBP tez to robilo
    i biura maklerskie tez
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-01-22 08:10:37
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Czekam na rozwój wypadków ;) Czyżby Fortis zbliżał sie w obsłudze do Pekao?

    skoro to podsumowanie roku to musiałaś dostać. A kiedy wypowiedziałaś umowę?

  • 8. Data: 2003-01-22 10:53:07
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > skoro to podsumowanie roku to musiałaś dostać.

    Podsumowanie, podsumowaniem, a karta dla pełnomocnika ;) ?

    >A kiedy wypowiedziałaś
    > umowę?

    Połowa grudnia.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-01-22 10:54:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0lt8a$1tg$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > Podsumowanie, podsumowaniem, a karta dla pełnomocnika ;) ?

    Bankowy Akt Desperacji (zgodny z prawem bankowym) ;)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-22 11:01:41
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Bankowy Akt Desperacji (zgodny z prawem bankowym) ;)

    Tia? To jeszcze powiem, że dostęp przez net dalej mi "hula" i podejrzewam,
    że jakbym coś przelała na to konto, to mogłabym się nim jeszcze pobawić.
    Ciekawe, czy dałoby się aktywować tę przysłaną kartę? Też podejrzewam, że
    tak. Może namówię po południu pełnomocnika do testów ;)
    Na razie nic im nie będę zgłaszać - zobaczymy co mi jeszcze przyślą. Może VC
    ;) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn