    From: "jurek.news" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Fortis] Przelicznik Euro - płatność VE
    Date: Thu, 07 Feb 2008 18:33:53 +0100

    Witam.

    Wiedziałem, że Fortis "odbija sobie" darmowość wypłat ze wszystkich
    bankomatów na świecie (chodzi o ePakiet) wysokim kursem waluty przy
    przeliczaniu na złotówki, ale nie spodziewałem się, że to samo dotyczy
    płatności VE, i że aż takie są różnice... Wczoraj ( środa, 6.02) moja
    żona zapłaciła swoją kartą we Włoszech, kurs 1E po przeliczeniu na
    złotówki wyszedł 3,899... Na stronie banku w tabeli walut za ostatnie
    dni kurs nie przekracza 3,67 (sprzedaż), nawet jak doliczyć 2% za
    przewalutowanie, to prawie 3,90 za 1E nijak mi nie wychodzi....

    Reklamować tego raczej nie będę, jak będę chciał się "zemścić" to
    wypłace sobie kiedyś w Polsce 500 zł po 10 zł/transakcja :-))))

    Pozdrawiam,
    Jurek