  • 1. Data: 2006-03-07 14:58:08
    Temat: pieniążki z usa
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    ktoś może orientuje się jak jest z przelewem pieniążków z usa do polski np
    przy serwisie guru.com. Jeszcze się nie doczytałem ale piszą o safepay escrow
    i safepay invoices. czy muszę jeszcze gdzieś założyć konto oprócz banku w polsce ?

  • 2. Data: 2006-03-07 15:15:15
    Temat: Re: pieniążki z usa
    Od: Miernik <m...@f...org>

    <r...@w...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > polski np przy serwisie guru.com. Jeszcze się nie doczytałem ale piszą
    > o safepay escrow i safepay invoices. czy muszę jeszcze gdzieś założyć

    Tu przecież jest wszystko wyjaśnione:
    http://www.guru.com/help/pro/payment.cfm

    Przelew (wite transfer), ten za 15$ można wysłać na konto w Polsce.
    Jeżeli Twój bank pobiera opłatę za przelewy przychodzące SWIFT, to taka
    opłata będzie również pobrana, dlatego najlepiej załóż sobie od ręki
    konto dolarowe w Multibanku - tam nie pobierają, kursy wymiany są niezłe
    i dostęp przez net też się ma gratis.

    Mały szczegół to niewykluczone że jakiś bank pośredniczący pobierze
    opłatę za taki przelew, no ale to trzeba raz spróbować i zaryzykować.

    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html