  • 21. Data: 2002-04-23 23:28:01
    Temat: Re: [Fortis Bank] - E-pakiet
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Owszem, niektore bankomaty wyplacaja nawet 10 PLN :-) Szkoda ze jest ich
    tak
    > malo, jednak z drugiej strony rzadko mi sie zdarza podejmowac mniej niz
    100 PLN.

    Pekao SA, BZWBK :)

  • 22. Data: 2002-04-24 06:35:43
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Adam_mb napisał(a):

    > w kraju - tak, to jest bardzo wygodne. Kiedys myslalem, że można tylko
    > równowartosc 50 zł, bo za dużo euronetów używałem, ale jednak można i 20 czy
    > 90 zł (jak chce sie miec troche drobniejszych).

    jako kata krajowa do wszystkich bankomatow to juz lepsza (bo darmo) jest
    VE BGK
    jej kursow wymiany za granica to jeszce nie znam, ale dzis sprawdze w
    banku ile mnie obciazyli za wyplate koron czeskich

    robert

  • 23. Data: 2002-04-24 07:11:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert" <
> [...]
    > jej kursow wymiany za granica to jeszce nie znam, ale dzis
    sprawdze w
    > banku ile mnie obciazyli za wyplate koron czeskich

    Popatrzcie - faktycznie ;-))
    http://www.bgk.com.pl/oferta.html
    druga bezplatna karta (za granica stala oplata 10zl za jedna
    wyplate)
    i prowadzenie rachunku za darmo - ciekawe ze SebMal na
    www.karty.pl
    o tym banku zapomnial - jak robil serwis to BGK dla detalu
    oferty nie mial.

    Ten rachunek i karta maja tylko jeden feler - w Fortisie ja
    widze przez internet co sie na moim rachunku dzieje a w BGK
    (ma mniej oddzialow niz Fortis) nie ma nawet call center
    *** blad ***

  • 24. Data: 2002-04-24 07:29:28
    Od: Robert <r...@g...pl>

    blad napisał(a):

> [...]
    > www.karty.pl
    > o tym banku zapomnial - jak robil serwis to BGK dla detalu
    to nie dokonca jest oferta, bo ta darmowosc jest do konca trwania
    promocji - ale promocje co miesiac przedluzaja (nie to co inteligo)

    > Ten rachunek i karta maja tylko jeden feler - w Fortisie ja
    > widze przez internet co sie na moim rachunku dzieje a w BGK
    > (ma mniej oddzialow niz Fortis) nie ma nawet call center
    telefon chyba jest ale po 5 pln/m-c, zreszta po co mi call center jak
    oddzial bezkolejkowy mam za sciana, a przez okno to i tarasem tez moge
    dojsc - przy okazji mi okna mieszkania strzeze ich kamera bankowa :)

    i jeszcze w folderze reklamowym deklaruja, ze kiedys beda karty wypukle,
    ale moze sciemniaja tak jak fortis z VC
    robert

  • 25. Data: 2002-04-24 08:09:17
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    Użytkownik "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl> wrote in message

    > ??? Jakies straszne bzdury wypisujesz. Przeciez to nie ma zadnego
    znaczenia,
    > bo certfikat jest ten sam caly czas i mozesz go sobie instalowac, gdzie
    > chcesz. To, czy go zainstalowales wczesniej tam gdzie generowales klucze,
    > niczego nie zmienia. Przemysl to sobie jeszcze raz.
    Masz rację i nie masz racji! Rzeczywiście od pół roku (może trochę więcej
    certyfikat generowany jest na podstawie tych samych kluczy co na dyskietce,
    więc masz rację). Ja pisałem z tego co pamiętałem z generacji swojego klucza
    (2 lata temu)! Proces wyglądał mniej-więcej tak:
    1. generujesz parę kluczy (jeden ma przeglądarka)
    2. klucz publiczny z informacjami o Tobie wysyłasz do banku
    3. bank to podpisuje swoim kluczem prywatnym
    4. ty to łączysz ze swoim kluczem prywatnym
    5. i dopiero wtedy masz certyfikat.
    Pomiędzy krokiem 1 a 5 nie ma jeszcze certyfikatu!!!!!!!!!!!!! i nie mozesz
    go używać

  • 26. Data: 2002-04-24 08:37:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Stefan" <
> [...]
    banku
    > 3. bank to podpisuje swoim kluczem prywatnym
    > 4. ty to łączysz ze swoim kluczem prywatnym

    wiadomo ze jak nie mam to nie moge uzywac - zapomniales
    napisac w ktorym momencie tej procedury przeinstalowalec
    windowsy i straciles swoje klucze, moze jednak przyznasz ze
    sie myliles ;-))
    *** blad ***

  • 27. Data: 2002-04-24 08:44:17
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > faaakt... stary, poczciwy subst... heh ;-)
    > Ale np. na win2k z substem jest problem, tzn. nie ma substa :(

    Dziwne ale ja używam pod w2k professional. Mam Service Pack 2. Z analizy
    instalki wynika, że jest również standardowo załączany na cd.

    TM

  • 28. Data: 2002-04-24 08:57:18
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    > (może trochę więcej
    > co na dyskietce,
    > generacji swojego klucza
    > banku
    Nie myliłem się. Cały czas chodzi o to, by udowodnić, że bank nie ma Twojego
    klucza prywatnego, bo dba o to przeglądarka! Przynajmniej tak było jak ja
    generowałem. Teraz przeglądnąłem instrukcję i rzeczywiście nie może być
    takiego domniemania bez audytu apletu do generacji.

  • 29. Data: 2002-04-24 09:12:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Stefan"
> [...]
    > generowałem. Teraz przeglądnąłem instrukcję i rzeczywiście nie może być
    > takiego domniemania bez audytu apletu do generacji.

    myliles sie piszac:
    "Jak już masz komplet klucz prywatny + certyfikat możesz to
    sobie wyeksportować, ale jak przeinstalujesz system pomiędzy generacją
    kluczy, a wizytą w banku i pierwszym zaimportowaniem certyfikatu to dupa
    zbita!"

    klucz prywatny masz caly czas na dyskietce a jak bank da ci dyskietke z
    certyfikatem to nie musisz wracac do pierwszego kompa ktory generowal - mozesz
    sobie zainstalowac wszystko w innym kompie
    *** blad ***