  • 1. Data: 2002-03-27 21:49:33
    Temat: Fortis
    Od: "Bohdan" <b...@w...net>

    Czy ktoś miał lub ma konto w Fortis Banku i może podzielić się
    spostrzeżeniami a w szczególności lokatą nocną?

  • 2. Data: 2002-03-28 07:22:32
    Temat: Re: Fortis
    Od: "Mlody" <m...@i...pl>

    "Bohdan" <b...@w...net> wrote in message news:3ca23ebb@news.vogel.pl...
    > Czy ktoś miał lub ma konto w Fortis Banku i może podzielić się
    > spostrzeżeniami a w szczególności lokatą nocną?

    Lokaty nocne maja bardzo zmienna stope procentowa (zblizone do zwyklych
    lokat) i ciagle sie zmieniaja, no i urchomic je mozna dopiero od bodajze
    5000 PLN. Ale moge sie mylic.

    Pozdrawiam

    Mlody

  • 3. Data: 2002-03-28 07:41:53
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Bohdan" <b...@w...net> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś miał lub ma konto w Fortis Banku i może podzielić się
    > spostrzeżeniami a w szczególności lokatą nocną?

    A o co chodzi?
    Fajna rzecz, szczególnie swego czasu (jakieś pół roku temu), gdy jedna noc
    wystarczała na pokrycie wszystkich prowizji itp. Ale te czasy juz niestety
    minęły. Teraz to wychodzi koło 8 procent z codzienną kapitalizacją minus
    podatek. Tylko, żę by z tego korzystać musisz mieć saldo ponad 10 000 PLN.
    Dostępne tylko w pakiecie srebnym i złotym. Jeżeli jednak ON są jedynym
    celem to nie wchodź w Fortisa, bo to nie jest najtańszy bank. Jednak ma parę
    zalet, które powodują, że warto płacić te 9 PLN miesięcznie za pakiet. (np.
    najniżej oprocentowany kredyt w rachunku dostępny w Polsce)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-03-29 11:38:42
    Od: "A.Wieczorek" <w...@a...pl>

    Bohdan napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
    >Czy kto¶ miał lub ma konto w Fortis Banku i może podzielić się
    >spostrzeĹźeniami a w szczegĂłlnoÂści lokatÂą nocnÂą?

    Mam konto przeszlo pol roku.
    Krotko mowiac nie daja mi powodu by zalowac tych 9 zl. Zawsze "zwarci i
    gotowi" do pomocy. Tak przynajmniej jest w filii we Wroclawiu.
    Over night ma jedna wade - co miesiac gruby wyciag ;-)) - kazdy przelew na
    noc i powrot sa ksiegowane i figuruja na nim. Poza tym ON zaczyna sie gdy
    masz powyzej 10000, przy czym na noc zawsze zostaje 2000 (oprocentowane jak
    srodki na zwykly rachunku) - to trzeba uwzglednic przy liczeniu
    oprocentowania.

    Poza tym nisko oprocentowana szybka pozyczka (wlasnie skorzystalem).

    No i dosc bezpieczny Planet - te wszystkie certyfikaty, klucze itp. robia
    wrazenie.

    Pozdrawiam

    Andrzej