  • 1. Data: 2002-03-27 18:57:59
    Temat: Visa Electron w USA
    Od: "BR" <b...@h...mol.uj.edu.pl>

    Cześć,

    Czy komuś z Was udało się skutecznie zapłacić gdziekolwiek w USA kartą Visa
    Electron? I drugie pytanie: czy ktoś próbował się tą kartą posłużyc w
    amerykańskim banku (np. by zasilić swoje konto w Stanach). Jak wielkie były
    oczy pań za ladą?

    Sorry jeśli temat już był przerabiany...

    Bartek
    --
    b...@m...uj.edu.pl

  • 2. Data: 2002-03-27 19:15:14
    Temat: Re: Visa Electron w USA
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > oczy pań za ladą?
    >
    > Sorry jeśli temat już był przerabiany...

    wszystkie bankomaty ok
    sklepy w NYC ok
    taksówki - nie (mają imprintery do kart wypukłych)
    w banku nie dziwili sie

  • 3. Data: 2002-03-27 21:58:39
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "BR" <b...@h...mol.uj.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    >
    > Czy komuś z Was udało się skutecznie zapłacić gdziekolwiek w USA kartą Visa
    > Electron? I drugie pytanie: czy ktoś próbował się tą kartą posłużyc w

    W zasadzie wszędzie - w każdym sklepie. Natomiast prawie żaden bankomat jej nie brał.

    > amerykańskim banku (np. by zasilić swoje konto w Stanach). Jak wielkie były
    > oczy pań za ladą?

    Normalne, bo kart u nich od cholery różnych i cudzoziemców z wynalazkami też sporo.

    KZ

  • 4. Data: 2002-03-28 15:59:33
    Od: "BR" <b...@h...mol.uj.edu.pl>

    "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> wrote in message

    > W zasadzie wszędzie - w każdym sklepie. Natomiast prawie żaden bankomat
    jej nie
    > brał.

    Tak też właśnie sądziłem...

    > Normalne, bo kart u nich od cholery różnych i cudzoziemców z wynalazkami
    też
    > sporo.

    To świetnie (choć z własnego doświadczenia wiem, że w amerykańskich bankach
    bywają też dziwności o których się nie śniło filozofom).

    Oczywiście na wszelki wypadek zabieram dwie karty "wypukłe" 8-)

    Bartek

    ---