    From: "Wilczek" <w...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: FirePay i transfer pieniedzy do Polski?
    Date: Wed, 6 Feb 2002 12:25:54 +0100

    Witam,

    od jakiegos czasu biernie przygladam sie grupie i najczesciej
    znajdywalem odpowiedzi na wszystkie nurtujace mnie pytania :-)
    jednak tego nie znalazlem nigdzie w archiwum.

    Mianowicie chodzi mi o transfer (withdraw) pieniedzy z konta
    w FirePay do Polski. Forma tranferu jest dla mnie obojetna tzn.
    moge dostac pieniedze bezposrednio na konto przelewem
    (BZ WBK, Inteligo, mBank) jak tez poprzez karte platnicza
    albo po prostu przekazem na adres domowy. Podczas rejestracji
    na FirePay.com bez problemu mozna wybrac z listy krajow Polske
    (odmiennie niz w PayPal.com) wiec teoretycznie powinno byc
    to mozliwe jednak na ich stronie nigdzie nie figuruje informacja
    o sposobach wyplaty pieniedzy. Nie chce po prostu uwiezic tam
    jakiejs sumy, z ktora jedyne co bede mogl zrobic to wydac
    w zachodnim serwisie aukcyjnym :-)

    Licze, ze ktos z Was mial kontakt z www.firepay.com i oswiecie
    mnie w dreczacej mnie kwestii.

    --