  • 1. Data: 2004-09-06 20:47:42
    Temat: FireFox + Sez@m
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Witam
    Czy komuś działa Firefox z systemem Sez@m BPH ?
    Ani pod Windows ani pod Linux'em nie chce mi chodzić.
    Pojawia się info o chęci zainstalowania komponentu - potwierdzam
    A potem przy próbie podpisania wysyłki wywala, że brak komponentu.
    Oczywiście po zamknieciu przeglądarki i uruchomieniu ponownie
    komunikat o chęci zainstalowania komponentu się nie pojawia,
    a podpisywac przelewów dalej nie można ..

    ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2004-09-06 20:56:31
    Temat: Re: FireFox + Sez@m
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

> [...]
    > komunikat o chęci zainstalowania komponentu się nie pojawia,
    > a podpisywac przelewów dalej nie można ..

    Mam to samo z Mozilla 1.7 pod windows.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-09-06 21:47:26
    Od: jo44 <jo44@to_precz.go2.pl>

    Dnia Mon, 06 Sep 2004 22:56:31 +0200, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    napisał:

    > Mam to samo z Mozilla 1.7 pod windows.

    Sezam pod ktoras z poprzednich wersji Mozilli chodzil.
    Pod 1.6 za kazdym razem probuje mi pobrac komponent
    i wali sie. Nie mam pojecia dlaczego.
    Nie ma jak Opera!!

  • 4. Data: 2004-09-07 20:32:49
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > Sezam pod ktoras z poprzednich wersji Mozilli chodzil.
    > Pod 1.6 za kazdym razem probuje mi pobrac komponent
    > i wali sie. Nie mam pojecia dlaczego.
    > Nie ma jak Opera!!

    Potwierdzam - Opera 7.23+Windows i do sezamu bez problemu sie loguje :-)

    Jelcyn
    r...@o...pl

  • 5. Data: 2004-09-08 07:17:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 22:32:49 +0200, Jelcyn napisał(a):

    > Potwierdzam - Opera 7.23+Windows i do sezamu bez problemu sie loguje :-)

    Tak samo pod linuxem - nawet generowanie klucza przebiegło bezproblemowo :)
    Opera 7.54.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2004-09-08 11:24:47
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-09-08, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Tak samo pod linuxem - nawet generowanie klucza przebiegło bezproblemowo :)
    > Opera 7.54.
    Dziękuję za info - sprawdzę :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2004-09-08 12:19:00
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Czy komuś działa Firefox z systemem Sez@m BPH ?
    > Ani pod Windows ani pod Linux'em nie chce mi chodzić.

    Nie wiem, czy Cię pocieszę, ale u mnie nie chodzi nawet pod Windows XP i IE.
    Znaczy chodziło parę dni po zainstalowaniu wszystkiego na dziewiczym
    komputerze, po czym zaczęło informować o braku komponentu do podpisywania, na
    zmianę z "obiekt nie obsługuje tej metody", czy cuś.

    Ogólnie coś zmienili w Matri^W systemie, bo dotąd śmigało na wszystkich
    możliwych kompach, z jakich korzystam, a teraz nagle kupa. Żadna ze
    światłych rad helpdesku dotąd nie pomogła.

    Jak ktoś miał ten problem i rozwiązał - help, hilfe, spasitie.

    JoP

  • 8. Data: 2004-09-08 17:35:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 8 Sep 2004 12:19:00 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał(a):

    > Ogólnie coś zmienili w Matri^W systemie, bo dotąd śmigało na wszystkich
    > możliwych kompach, z jakich korzystam, a teraz nagle kupa. Żadna ze
    > światłych rad helpdesku dotąd nie pomogła.

    Po prostu działało (i chyba nadal działa) z mozillą 1.6, a z 1.7+ już nie.
    Ważne że z operą działało i działa niezawodnie (odpukać!) :)

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2004-09-08 20:45:55
    Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Ważne że z operą działało i działa niezawodnie (odpukać!) :)

    Rzeczywiście.

    Zbawco! Gdzie wysłać piwo or compatible?

    JoP

  • 10. Data: 2004-09-10 07:32:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 8 Sep 2004 22:45:55 +0200, Jolanta Pers napisał(a):
    > Rzeczywiście.
    > Zbawco! Gdzie wysłać piwo or compatible?

    Gdybym napisał tę operę to bym się poczuwał... ja tylko powiedziałem której
    wędki użyć :>

    Pozdrawiam,