  • 1. Data: 2016-05-12 19:49:01
    Temat: Fajny film wczoraj widziałem...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://www.youtube.com/watch?v=FpyGwfASNAw
    Niech sędziowie złodzieje pokażą, skąd wzięły się ich majątki.

    TK -- kilka godzin miesięcznie, 20 kpln miesięcznie...

    [nie mam kalkulatora pod ręką, ale to chyba nie jest mniej niż
    prawnie wymagana minimalna stawka godzinowa... o co im chodzi?...
    ciekawe, ile zarabiają sędziowie Trybunału Stanu... Ile pracuje
    TS -- wiem z niebywałą dokładnością...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 2. Data: 2016-05-12 19:54:32
    Temat: Re: Fajny film wczoraj widziałem...
    Od: <7...@6...195432.invalid> (Tom N)

    Eneuel Leszek Ciszewski

    Hejter i troll...

    Pa gamoniu

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-05-12 23:03:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 May 2016 19:54:32 +0200, Tom N napisał(a):

    > Eneuel Leszek Ciszewski
    >
    > Hejter i troll...
    >
    > Pa gamoniu

    Dodam też że jego zrozumienie więzi społecznych jest zerowe.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 4. Data: 2016-05-13 00:29:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1qeuq3rh9u6i$.1116np2zerkc6$....@4...net

    > Dodam też że jego zrozumienie więzi społecznych jest zerowe.

    Jeśli to zdanie ma sens -- jest ów sens przede mną zbyt mocno ukryty...

    ['więzi społeczne' -- 'jak zrywać?'... jest!!! ,,aby zerwać taką więź,
    należy poprosić o drobny ;) datek finansowy; można także poprosić
    o pożyczkę, zamiast o datek''... proste... ale czy aby skuteczne?!
    proste rady bywają zbyt proste...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

    Pogadajmy z sigami... ;)

    > "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a
    > jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

    Weźmy pod rozwagę izolację na przewodach elektrycznych -- bez niej nie
    mielibyśmy korzyści z elektryczności... Każda komórka (organizm czy
    państwo) ma swoje granice, błony półprzepuszczalne, cwane izolatory
    czy ogrodzenia... Bez takich barier świat nie mógłby istnieć -- problem
    ten sam, co ;) piętro wyżej... Aż ciarki przechodzą na samą myśl
    o homogenizacji świata... ;)

    Złote myśli mają sens -- ale zazwyczaj lokalny. Myśli wyrwane
    z kontekstu -- bywają kuriozalne. Weźmy to, co czyni nasze
    dzieje ciekawymi. ;) Wojny...

    () Nigdy nie było dobrej wojny i złego pokoju
    () My w Polsce nie znamy pojęcia pokoju za wszelka cenę.

    Skoro Amerykanie uważają każdą wojnę za złą a każdy pokój za dobry -- po
    co włączali się do wojen? To Japonia zaczęła, nie USA?... Ale:

    - to nie była jedyna wojna USA
    - USA po tej ;) wojnie brały udział w co najmniej 50 wojnach
    - USA przed tą wojną też walczyły, choć z mniejszym entuzjazmem
    niż po tej wojnie
    - To USA wypowiedziały wojnę Japonii, nie Japonia Stanom;
    głupie? -- niekoniecznie! USA wypowiedziały Japonii wojnę
    gospodarczą, wojnę surowcową, zagroziły Japonii izolacją,
    której ceną byłaby zagłada Japonii; Japonia musiała na to
    odpowiedzieć wojną militarną, co znalazło uznanie w czasie
    odzyskiwania pokoju, kiedy to skutecznie tłumiono wszelką
    ochotę upokorzenia (pokonanej militarnie) Japonii

    Każde państwo dysponuje jakimiś wojskami i policją -- czy zatem
    wszyscy dążą do wojen? Oczywiście nie. ;) Wojsko potrzebne jest
    nie do prowadzenia wojny, lecz do zapobiegania ;) wojnom.

    Porzućmy te dziwne (choć złote) myśli i wróćmy do izolacji. :)
    Do izolacji?... A może -- do izolatki szpitalnej?...

    > "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść
    > do obcych, a jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

    Jak wszelka -- to wszelka... ;)

    A może rozstańmy się z izolacją i weźmy na ząbek inne słowo -- 'glebę'...
    Sama gleba niewiele daje -- potrzebne jest jeszcze ziarno... ;) I raczej
    nie od samej gleby (lecz od ziarna na niej posianego) zależy kształt ;) roślin...

    Może jednak wróćmy do izolacji... ;)
    Czy więzienna resocjalizacja jest drogą do nienawiści?
    a może więzienia nie są izolowane? ;)

    O cele klasztorne lepiej nie pytać...
    [odpowiedź będzie nasączona nienawiścią,
    czy raczej -- agresją powstałą/wyrosłą z lęku...
    dlaczego nie -- naszpikowana nienawiścią?...
    czym jest 'nienawiść' -- cieczą, czyli
    substancją bezkształtną czy ciałem stałym?...
    a może gazem?... lub plazmą?... chyba już późno...]

    Czy do naprawy naszych ciał -- nie potrzebujemy odcięcia się (czyli
    swoistej izolacji) od nadmiaru wrażeń i bodźców?... Czy uszy leczymy
    hałasem a oczy oślepiającym światłem?... ;) W rozmyślaniach nam pomaga
    harmider czy spokój?...

    -=-

    Tak czy siak -- na szczęście internet sprawia, że nie
    żyjemy w samotności i nie jest nam groźna żadna izolacja...

    [izolacja... zbyt skuteczna po prostu udaremnia komunikację...
    czyż możliwe jest nienawidzenie świata, o którego istnieniu
    nie mamy pojęcia?... IMO izolacja jest ,,glebą'', na której
    wyrośnie ciekawość, śladem której -- iść/podążać musi
    (z konieczności) wyrozumiałość/cierpliwość...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 5. Data: 2016-05-13 07:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > ciekawe, ile zarabiają sędziowie Trybunału Stanu... Ile pracuje
    > TS -- wiem z niebywałą dokładnością...]

    Ach ta zazdrosc i insynuacje, bez znajomosci faktów...

  • 6. Data: 2016-05-13 09:02:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ach ta zazdrosc i insynuacje, bez znajomosci faktów...

    O jakiej nieznajomości faktów piszesz?

    -=-

    Moim zdaniem należy także zweryfikować majątki orzeczników ZUS itp. instytucji.
    Zdrowotne renty w Polsce przyznawane są ludziom zdrowym (lekko chorym -- niemal
    zupełnie zdrowym) przy jednoczesnym odmawianiu przyznawania rent ludziom ledwo
    żywym. W Polsce nie ma żadnej konkretnej regulacji dotyczącej przyznawania rent
    chorobowych poza przekazaniem decyzji orzecznikowi, który opierać się musi nie
    o jakiekolwiek badania medyczne, lecz o swoje widzimisię i który nie ponosi
    żadnej odpowiedzialności za swoje decyzje.

    Nie tylko w moich sprawach polskie sądy ignorują bezczelnie/zuchwale
    dokumentację medyczną świadczącą na korzyść odwołujących się ludzi.

    Wypukliny (czy przepukliny) dysków kręgosłupowych to nie skolioza, jak chce
    widzieć je SSR Marta Kiszowara i co usankcjonował SO złożony z trzech sędzi.
    Wypukliny (o czym można poczytać na stronach klinik neurochirurgicznych) to
    pęknięcia dysków prowadzące do paraliżu. Problemem w wypadku wypuklin nie
    jest sam ból (silny bądź niezbyt) lecz -- paraliż ciała, bądź części ciała.

    W szczególności -- umarły nie odczuwa żadnego bólu.
    (wg pisowni Komorowskiego -- bulu)
    Tyle tylko, że umarły nie jest już człowiekiem.

    Warto mieć świadomość tego, kim są niektórzy sędziowie -- zbrodniarzami. :)
    Zbrodniarzami znęcającymi się nad ludźmi ledwo żywymi; zbrodniarzami
    czerpiącymi ogromne zyski ze swej zbrodniczej działalności.

    To są fakty -- to nie są pomówienia, przewidzenia, fatamorgany, halucynacje,
    przewrażliwione osądy itd. To są po prostu fakty świadczące o fatalnym stanie
    polskiego sądownictwa, polskiego prawa, polskiego państwa...

    I właśnie tej zbrodniczej działalności bronią obrońcy praw człowieka
    typu -- Andrzej Rzepliński czy Ewa Łętowska... Takimi obrońcami ponoć
    (nie sprawdzałem zbyt dokładnie) przepełniona jest partia Ryszarda
    Petru -- rzekomego ekonomisty. :)

    Na potrzeby tego postu sprawdźmy najjaśniejszą gwiazdę Nowoczesnej:

    https://mamprawowiedziec.pl/strona/polityk/51592_kam
    ila_gasiuk-pihowicz/poglady

    Moje zdanie o wrzaskliwej charytatywności prezentuję regularnie. :)

    -=-

    Wracając do faktów -- jakim obciążeniem dla Polaków jest Trybunał Stanu?
    Ile z niego pożytku -- wiadomo dokładnie, bo ,,na razie'' ;) nie ma żadnego. :)

    W RP funkcjonuje (obok wielu instancji sądów powszechnych) sporo trybunałów itp.
    sądów nadzwyczajnych. Mówi o tym (między innymi) MMKolonko :) w swojej TV, przy
    okazji dodając, iż kompetencje tych sądów i trybunałów kolidują ze sobą, aby dać
    możliwość różnym przestępcom unikania jakiejkolwiek odpowiedzialności.

    Efekt jest -- absurdy są sankcjonowane a Budziki raz za razem budzą swe otoczenie
    mONdrymi określeniami typu 'relatywistyka'. Niestety Budziku -- gdy ktoś zostaje
    zamordowany, raczej relatywistka (typu -- umarły dla tego świata żyje w innej
    rzeczywistości, czyli mamy do czynienia nie z morderstwem,lecz z podróżą) nie
    ma zastosowania praktycznego.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 7. Data: 2016-05-13 20:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > O jakiej nieznajomości faktów piszesz?

    O sugestii zawartej w pytaniu...

  • 8. Data: 2016-05-13 20:31:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > O sugestii zawartej w pytaniu...

    W którym pytaniu?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 9. Data: 2016-05-14 13:08:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 13 May 2016 05:00:22 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Ach ta zazdrosc i insynuacje, bez znajomosci faktów...

    Powinno się jeszcze napisać do niego "zapomniałeś dodać: ZŁODZIEJE",
    ale na szczęście pierwszym postem rozwiał wątpliwości co do swojej głupoty.

  • 10. Data: 2016-05-14 15:45:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 5...@4...com

    : Powinno się jeszcze napisać do niego "zapomniałeś dodać: ZŁODZIEJE",
    : ale na szczęście pierwszym postem rozwiał wątpliwości co do swojej głupoty.

    IMO pełnienie powinności jest podstawą uczciwego współżycia międzyludzkiego. ;)
    Nie zaniedbuj swych powinności -- jeśli mogę Ci doradzić od serca. :)
    [a te akurat mam dobre mimo astmy podwyższającej ,,obroty'' tegoż serca]

    IMO sędziowie nie kradną -- pobierają łapówki jawnie, nie ukradkiem. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_