  • 1. Data: 2015-09-14 13:32:12
    Temat: rachunek "Twój Skarb" w banku PEKAO SA (do niedawna: z żubrem)
    Od: n...@p...pl

    mam pytanie: czy ktoś z grupowiczów otwierał kiedykolwiek
    rachunek oszczędnościowy dla dzieci pod nazwą "Twój Skarb"?!

  • 2. Data: 2015-09-14 13:59:05
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2015-09-14 o 13:32, n...@p...pl pisze:
    > mam pytanie: czy ktoś z grupowiczów otwierał kiedykolwiek
    > rachunek oszczędnościowy dla dzieci pod nazwą "Twój Skarb"?!

    ja nie otwierałem co prawda, ale z tego co się zorientowałem to aby
    wypłacić z niego kasę to trzeba zawsze iść do oddziału, przez net tego
    nie zrobisz. A i wypłata chyba tylko do jakiejś kwoty jest ale nie
    jestem pewien.

    Marcin "lolekanabolek"

  • 3. Data: 2015-09-14 14:16:03
    Od: n...@p...pl

> [...]
    > wypłacić z niego kasę to trzeba zawsze iść do oddziału, przez net tego
    > nie zrobisz. A i wypłata chyba tylko do jakiejś kwoty jest ale nie

    chodzi mi o to czy ktoś dysponuje wzorcem umowy (na www bank
    takowego wzorca nie umieścił) - byłbym bardzo wdzięczny gdyby
    ktoś zeskanował umowę (zakrywając oczywiście dane osobowe)
    i umieścił to w sieci albo wysłał mi na email