  • Data: 2015-04-01 19:02:41
    Temat: Ech ten Parobas
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Przy okazji calego tego zamieszania z rozowym bankiem rzucilem oko co
    sie dzieje z moim starym kontem w BNP. Patrze i nie wierze - cichaczem
    wrzucili oplate 3 zl za konto "Pakiet S" od 18 marca wprowadzone
    cennikiem z 14 stycznia. Przegladam komunikaty na stronie - zero
    informacji o jakiejkolwiek zmianie. Nie dostalem maila ani zadnego
    listu. OK, probuje sie zalogowac. Po wpisaniu loginu "Brak aktywnych
    przepustek użytkownika". WTF! Dzwonie na infolinie - typ mowi, ze nie
    pomoze, bo tez sie nie moze zalogowac do mojego konta i zebym poszedl do
    oddzialu. A co w oddziale? Zamknelismy panu konto 12 stycznia, bo przez
    pol roku nie bylo obrotu powyzej 50 zl, "w umowie ma pan taki zapis".
    Fajnie, ale czemu nie dostalem zadnego powiadomienia o zamknieciu konta
    czyli de facto wypowiedzeniu umowy przez bank? Nie wiadomo. Konta nie ma
    :D Pierwszy raz bank sam zamknal mi konto. A jak chce potwierdzenie, ze
    konto zamkniete to 50 zl. Ja sie pytam - czy to jest zdrowy bank?