  • Data: 2002-01-04 09:03:21
    Temat: EDICash czy Multicash, ktory jest lepszy???
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli kozystacie z bankowosci elektronicznej (mam na mysli podmioty
    gospodarcze) to mam pytanie:
    Ktory z wymienionych programow Waszym zdaniem jest najgorszy...??? i
    dlaczego....???

    MultiCash (w PeKaO S.A., ING,BPH)
    EDICash (BPH)
    Bresok (BRE)
    NetBank (PKO BP)
    Goniec (BH)

    Pytam dlatego, ze kozystam z wszystkich w/w programow i czasem mnie szlak
    trafia - tak funkcjonuja "wspaniale" (glownie jest to wina serwerow
    bankowych ale jednak..) i juz nie wiem czy jestem przewrazliwiony czy w
    niektorych bankach jest wolna amerykanka....???

    Thx za wypowiedzi