  • Data: 2017-12-14 22:20:23
    Temat: EB - problemy z weryfikacją konta
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Powitać

    Namówiłem żonkę na promocyjne konto w EB
    - święta za pasem, więc nie problem z uzyskaniem paragonu
    w MediaExpert na te 50 zeta ;)

    Po przebrnięciu z wypełnianiem wniosku
    okazuje się że konto w mBanku z którego miało iść potwierdzenie
    jest uwaga - nieprawidłowe :)

    Zacząłem rozkminiać powód i wygląda
    że 8 cyfr identyfikacyjnych nie należy do mBąka ?
    - mBank wchłonął ongiś Multibank (BRE) - nr id to 11402017

    No i wyszło na to, że kurier lub wizyta w marmurku niezbędna

    Coś ostatnio kiepsko są "przygotowane" te automaty
    - ja na odmianę miałem jazdę z enveloBankiem ;)

    Pozdro