  • Data: 2002-01-23 12:13:49
    Temat: E-bank dla firmy
    Od: "Ksześ" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdecydowałem się już więcej nie stać w kolejkach. Potrzebuję coś
    elektronicznego. Pytanie do posiadaczy kont firmowych (tylko) o
    doświadczenia z własnym bankiem Wszędzie pełno jest porównań e-banków, ale
    dotyczą one wyłącznie kont osobistych. Mnie zależy natomiast na koncie dla
    firmy. Porównanie opłat za przelewy, opłaty za prowadzenie konta oraz innych
    niuansów, które trudno jest znaleźć w ofercie konkretnego banku.

    Z góry wdzięczny za informację
    Ksześ