  • 1. Data: 2004-02-14 08:33:17
    Temat: Reklamacja e-Integrum
    Od: "e-adam" <a...@a...pl>

    Witam!
    Prosze o pomoc i rade.Sprawa ma sie tak:Mam konto e-Integrum w zleceniach
    stałych miałem zlecenie do firmy Nationale Nederlande na kwote 400zł.W zwiazku
    z likwidowaniem polisy usunąłem zlecenie ,było to 2001-12-02.Bank mimo to w
    dniu 2001-12-08 wysłał pieniądze do NN.Sprawa ciągnie sie już bardzo
    długo.Twierdzą że to wina systemu.Bank pisał do NN oni przelewu im nie
    zwrócą.Ze mną NN sie rozliczyło,tylko że z wpłaconych 400zł oddali mi 100zł.
    (potrącili na ochrone itd.)Co ja moge w takiej sytuacji zrobić???widze że
    bank,wogóle swojej winy nie widzi.
    Pozdrawiam
    e-adam

  • 2. Data: 2004-02-14 16:47:21
    Temat: Re: Reklamacja e-Integrum
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    e-adam wrote:
> [...]
    > rozliczyło,tylko że z wpłaconych 400zł oddali mi 100zł. (potrącili na
    > ochrone itd.)Co ja moge w takiej sytuacji zrobić???widze że

    Zacznij od skargi do arbitra bankowego:
    http://www.zbp.pl/arbiter.php
    Koszt skargi to 50 zł, jeżeli bank przegra to zwróci ci także tą opłatę
    (plus 400 zł i odsetki ustawowe od 2001r.)
    Potem jeżeli nie wygrasz zostaje sąd cywilny - ale przy tej kwocie to może
    być nieopłacalne.

    Bogdan B.