  • Data: 2007-12-04 20:06:50
    Temat: Re: Dziwna prowizja przy platnosci karta
    Od: Maciej Muran <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Gru, 15:43, "Jarek K" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Niedawno w polskim sklepie internetowym (w Polsce kupiłem) towar, za który
    > zapłaciłem kartą płatniczą Visa. Transakcja na kwotę 232 PLN była
    > autoryzowana przez serwis Płatności.pl.
    > Zaraz po autoryzowaniu transakcji na moim koncie została zablokowana kwota
    > 232 PLN. Jednak, dziś z mojego konta zostało pobrane 242,69 PLN. I nie ma
    > osoby, która by się przyznała, że zabrała mi te 10,69 złotych.
    > Sklep twierdzi, że nie pobiera dodatkowych prowizji, Płatności.pl, że oni
    > tez nie. No i w końcu mój bank też nie. Skierowali mnie do Visy, że to może
    > oni coś pobrali.

    Mam to samo.
    Mastercard Onet.pl w Lukasie.
    Transakcja z 26.11 na kwotę 158.99 w banku widoczna 162.63
    Z 30.11 na kwote 91.50 widoczna jako 93.82.
    Laska z Lukasa miala zadzwonic w sobote, bo jej tez sie to nie
    spodobalo, pomimo, ze rowniez sugerowala pobranie prowizji. Nie
    zadzwoniła.
    Dziś inna laska z Lukasa twierdzi, że to z "platnosci.pl" pobrano
    prowizje. Tak jej zeznalo Centrum Kart.

    Trzeba bedzie sie przejsc do oddzialu, wczesniej sprawdzając czy Visa
    w Citi też wykazuje takie anomalie :(

    M.