  • 1. Data: 2012-10-03 17:36:59
    Temat: Dotpay.pl - prośba o informacje
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Czy ktoś korzystał z usług tego serwisu?
    Konkretnie potrzebuję kopii informacji, którą serwis rozsyłał
    do klientów około kwietnia br. w związku ze zmianami
    i koniecznością odnowienia lub powtórnego zawarcia umowy.

    Arek

  • 2. Data: 2012-10-03 18:24:12
    Temat: Re: Dotpay.pl - prośba o informacje
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś korzystał z usług tego serwisu?
    > Konkretnie potrzebuję kopii informacji, którą serwis rozsyłał
    > do klientów około kwietnia br. w związku ze zmianami
    > i koniecznością odnowienia lub powtórnego zawarcia umowy.

    Mam to ale w postaci print-screena, o ile pamiętam, nie dało
    się tego pobrać jako pliku tekstowego.

    http://postimage.org/image/klnep63f9/