  • 1. Data: 2010-08-30 14:50:56
    Temat: Dobolokata w INTELIGO
    Od: skawet <s...@o...eu>

    Właśnie dostałem maila od INTELIGO z info o Doboloackie
    w której cytuje ze strony: > Nie płacisz podatku od osiągniętego zysku, dzięki czemu
    Twoje
    oszczędzanie jest jeszcze bardziej efektywne.

    Sprawdzam szczegóły - a tu okazuje się że "Dobolokate" można zawrzeć na 1,3 lub 6
    miesięcy!
    Do tej pory myślałem, że takie lokaty zawiera się na okres jednego dnia i jest z
    automaty
    odnawiana na następny, a tu jakieś konkretne terminy.

    Czy Inteligo nie łamie tu prawa bo to taka jedno-dniowa lokata na niby?

    skawet

  • 2. Data: 2010-08-30 14:58:27
    Temat: Re: Dobolokata w INTELIGO
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-30 16:50, skawet pisze:
> [...]
    > i jest z automaty odnawiana na następny, a tu jakieś konkretne terminy.
    >
    > Czy Inteligo nie łamie tu prawa bo to taka jedno-dniowa lokata na niby?

    Lokata jest miesięczna, tylko z 1-dzienną kapitalizacją i nie ma tu nic
    niezgodnego z prawem.

  • 3. Data: 2010-08-30 14:59:13
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "skawet" <s...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > jest z automaty odnawiana na następny, a tu jakieś konkretne terminy.
    >
    > Czy Inteligo nie łamie tu prawa bo to taka jedno-dniowa lokata na niby?

    Inne banki juz dawno sprzedaja tzw. lokaty z kapitalizacja dzienna, kontrakt
    lokaty jest na okreslony termin np.12-mies a odsetki doliczane sa codziennie
    do kapitalu; w przypadku zerwania lokaty przed terminem jest kara do
    wysokosci kumulowanych odsetek i przewaznie ograniczona kwotowo. Pelna
    zgodnosc z prawem, gdyz jezeli odsetki nie przekraczaja 2,49 nie ma podatku
    a bank faktycznie dopisuje ci te odsetki do kapitalu i zawsze odsetki za
    nastepny dzien liczone sa od wzrastajacego kapitalu.

  • 4. Data: 2010-08-30 15:00:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 16:50:56 +0200, skawet napisał(a):

    > Czy Inteligo nie łamie tu prawa bo to taka jedno-dniowa lokata na niby?

    Banki mogą oferować lokaty na jaki okres chcą i tak samo sposób
    kapitalizacji odsetek na tychże lokatach.

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-08-30 15:02:08
    Od: skawet <s...@o...eu>

    dzięki za zawyjśnienia

  • 6. Data: 2010-08-31 15:06:22
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Mon, 30 Aug 2010 16:58:27 +0200, paranoix wrote:

    > Lokata jest miesięczna, tylko z 1-dzienną kapitalizacją i nie ma tu nic
    > niezgodnego z prawem.

    A nazwa wprowadzająca w błąd ?

    --
    Mar.

  • 7. Data: 2010-09-01 14:01:41
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 17:06, MAR pisze:

    > A nazwa wprowadzająca w błąd ?

    Lokaty jednodniowe nazywane są overnight, a w związku z coraz szerszym
    wyborem produktów antybelkowych nazwa Dobolokata wydaje się być w miarę
    intuicyjna.

  • 8. Data: 2010-09-03 04:00:09
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "paranoix" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Lokaty jednodniowe nazywane są overnight, a w związku z coraz szerszym
    > wyborem produktów antybelkowych nazwa Dobolokata wydaje się być w miarę
    > intuicyjna.

    To ile realnie są oprocentowane te dobolokaty, a np ten ROR w Inteligo? Z
    tego co rozumiem ten drugi jest obelkowany?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-09-03 09:01:41
    Od: sandokan <l...@g...com>

    W dniu 2010-09-03 06:00, Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "paranoix" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To ile realnie są oprocentowane te dobolokaty, a np ten ROR w Inteligo?
    > Z tego co rozumiem ten drugi jest obelkowany?

    w sumie to ROR w Inteligo też nie jest obelkowany ;-))
    w końcu belka od 0% to jakby nie patrzeć wyniesie zero belki ;-))

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-09-03 09:42:39
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "sandokan" <l...@g...com> napisał w wiadomości

    > w sumie to ROR w Inteligo też nie jest obelkowany ;-))
    > w końcu belka od 0% to jakby nie patrzeć wyniesie zero belki ;-))

    Chodziło mi o ten drugi, oszczędnościowy. Chyba 3% ma.