  • 1. Data: 2010-08-30 18:42:30
    Temat: Meritum przelewy wewnetrzne
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Cos zmienili teraz i mozna ustawic przelew z data przyszla z
    oszczednosciowego na ror. Dla testow ustawilem na jutro zlecenie na
    identyczne kwoty z oszczednosciowego na ROR i potem dalej z ROR na zewnatrz;
    saldo ROR- zero, czyli bedzie sprawdzian jak dziala ten system - czy odrzuci
    zewnetrzny przelew z ROR z braku srodkow czy naprzod wykona przelewy
    wewnetrzne.

  • 2. Data: 2010-08-31 07:08:06
    Temat: Re: Meritum przelewy wewnetrzne
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > czy odrzuci zewnetrzny przelew z ROR z braku srodkow czy naprzod wykona
    Zasady podobne do EB, przelew zewnetrzny odrzucilo, wewnetrzny wykonalo.

  • 3. Data: 2010-08-31 07:27:43
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 31.08.2010 09:08, Krzysztof wrote:

    > "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zasady podobne do EB, przelew zewnetrzny odrzucilo, wewnetrzny wykonalo.

    Może trzeba wydawać dyspozycje w odwrotnej kolejności?

  • 4. Data: 2010-08-31 08:33:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:i5iatj$gat$1@news.onet.pl...

    > Może trzeba wydawać dyspozycje w odwrotnej kolejności?

    Wydaje mi sie, ze system naprzod realizuje przelewy zewnetrzne, ale i tak
    jest lepiej bo mozna na dana date dzien wczesniej ustalic sobie przelewy z
    oszczednosciowych a potem nastepnego dnia zewnetrzny.

  • 5. Data: 2010-09-02 20:52:02
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysztof wrote:

    > "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zasady podobne do EB, przelew zewnetrzny odrzucilo, wewnetrzny wykonalo.

    Dziwne ;-)
    Mnie zawsze (z wyj. jednego razu) w EB przechodzi/ło w ten sam
    dzień. (Mam zwyczaj najpierw zlecać zewnętrzny a potem wewnętrzny
    i działa...)
    A tylu twierdzi inaczej - dlaczego im nie działa ???

    witrak()

  • 6. Data: 2010-09-05 12:26:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

> [...]
    > zwyczaj najpierw zlecać zewnętrzny a potem wewnętrzny i działa...)
    > A tylu twierdzi inaczej - dlaczego im nie działa ???

    W EB dokladnie nie testowalem, ten system EB to wielka zagadka, moze zalezy
    od czasu skladania poszczegolnych zlecen, czasami nawet na liscie operacji
    do wykonania na dany dzien raz przelew zewnetrzny jest wczesniej a czasami
    pozniej niz wewnetrzne, to samo w historii rachunku. Samo EB pisze na
    stronie, ze srodki nalezy zapewnic dzien wczesniej na wykonanie zlecenia,
    ale praktycznie moze byc roznie.
    W Meritum odrzuca zewnetrzne.