  • 1. Data: 2009-04-29 13:11:29
    Temat: Co bedzie nastepne?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czytam sobie Onet i widze, ze polowa naglowkow od jakiegos czasu dotyczy
    swinskiej, czy jak to woli nazywac rzad Izraela - meksykanskiej grypy.

    W ostatnich kilku latach mielismy juz:

    - bron masowego razenia
    - terrorystow
    - Al Kaide
    - Bin Ladena
    - SARS
    - ptasia grype
    - chorobe szalonych krow
    - kryzys
    - swinska grype

    Co teraz Wybrancy wymysla zeby zastraszyc podatnika i go wydoic z kasy na
    calym swiecie? Stawiam na ciag dalszy piratow, czyli grupy czarnuchow, z
    ktorymi nie moga sobie poradzic wszystkie armie swiata.

    Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow wazny
    bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

    D.

  • 2. Data: 2009-04-29 13:30:52
    Temat: Re: Co bedzie nastepne?
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow wazny
    bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

    Z tego co napisałeś nic nie wynika. Ani z Twojej spiskowej teorii świata ani
    z podanej daty - koniec czerwca.
    Napisz wyraźnie, że np. z końcem czerwca według Twojej teorii skończy się
    korekcyjne odbicie na poziomie ok......???
    Takiej prognozy jaką podałeś nie da się w żaden sposób zweryfikować, bo nie ma
    w niej żadnej istotnej treści.

  • 3. Data: 2009-04-29 13:56:51
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > Dla USD i indeksow wazny bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

    ale osssso chozzzi? usdpln, eurusd?

  • 4. Data: 2009-04-29 15:18:50
    Od: k...@o...pl

    > ale osssso chozzzi? usdpln, eurusd?

    Jak to? Nieuku nie rozumiesz co miszcz chce Ci przekazać?

  • 5. Data: 2009-04-29 15:27:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to? Nieuku nie rozumiesz co miszcz chce Ci przekazać?

    Że USD jest odwrotnie skorelowany z bliżej nieokreślonymi indeksami. Znaczy,
    że jak USD spadnie, to coś wzrośnie. Niestety nie wiadomo czy spadnie, czy
    wzrośnie i o ile. Podsumowując - nic nie wiadomo.
    Mam nadzieję, że wytłumaczyłem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-04-29 15:45:08
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow wazny
    > bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

    Jeżeli mozna zapytać: skąd ci wzięły się twoje przypuszczenia, lub inaczej -
    efektem skorelowania których cyklów http://tiny.pl/zjfz jest twoja
    prognoza...?

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2009-04-29 17:23:02
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > ale osssso chozzzi? usdpln, eurusd?

    to sie okaże,

    pod koniec czerwca :-)

  • 8. Data: 2009-04-29 17:56:37
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    ...Stawiam na ciag dalszy piratow...
    :)))
    Tak kurcze, to jest po prostu szok.

    qwa ciagle mnie szokuje, ze tam płyną wręcz lotniskowce, wszystkie armie, a
    Ci robia co chcą.
    Ciekawe jest to, ze w byle jakich samolotach lata ochrona z giwerami, a na
    tankowcach z grubymi bańkami jest kapitan i paru marynarzy; jak bezbronne
    dzieci.
    Że taki strategiczny interes zostawiono w jakims dziwnym stanie.

    Wniosek jeden - Somalia i okolice maja coś, o co chce walczyć usia i big
    żółty.
    Bo jaki inny?

    W końcu pretekst do wysłania tam powaznej armii zrobi się powazny, widocznie
    to musiało potrwać i mieć jakis bkg rozciagniety w czasie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-04-29 18:01:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Media skrupulatnie (prawie) milcza o skali inwestycji big yellow w Afryce i
    co ciekawe, w okolicach Zatoki.
    Okolicach kluczowych.
    Dzierzawa portów itp.

    A wy potraficie tylko napisac commenty jak połamany JW.
    Tak to jest, jak sie czyta tylko szit.

  • 10. Data: 2009-04-29 18:10:04
    Temat: Podziekowanie było Re: Co bedzie nastepne?
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    skippy napisał:

    > Media skrupulatnie (prawie) milcza o skali inwestycji big yellow w Afryce
    > i co ciekawe, w okolicach Zatoki.

    Bardzo dziekuje za zasugerowanie mi opcji Ctrl-L w KNode. Na prawdę to
    działa.

    --
    Gdy widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu.