  • 1. Data: 2003-12-17 17:08:01
    Temat: Do NBP bez prowizji?
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Czy w NBP (i tylko tam?) mozna bez prowizji wplacic gotowke na konto w tym
    banku (za paszport), zeby nakleic (hyh) papierowe potwierdzenie wplaty?

    M.

  • 2. Data: 2003-12-17 17:15:44
    Temat: Re: Do NBP bez prowizji?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michal Sawicki"
    > Czy w NBP (i tylko tam?) mozna bez prowizji wplacic gotowke na konto w tym
    > banku (za paszport), zeby nakleic (hyh) papierowe potwierdzenie wplaty?

    na rachunek prowadzony w NBP wplacasz na poczcie lub w innym banku a nie w samym
    NBP - chyba NBP nie prowadiz kas dla ludnosci (no moze na placu Powstancow w
    Warszawie).
    Jest to wiec wplata w banku na rachunek instytucji, ktora ma rachunek w innym
    banku i z pewnoscia od tego zaplacisz prowizje.
    A wysokosc prowizji zalezy od tego gdzie konkretnie bedziesz robil wplate.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-12-17 17:25:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Michal Sawicki napisał:
    > Czy w NBP (i tylko tam?) mozna bez prowizji wplacic gotowke na konto w tym
    > banku (za paszport), zeby nakleic (hyh) papierowe potwierdzenie wplaty?

    Ode mnie przyjęto bez słowa sprzeciwu (w Łodzi) wydruk z mBanku.

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2003-12-17 23:13:41
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 17 Dec 2003 18:08:01 +0100, Michal Sawicki
    <m...@i...pw.edu.pl> wrote:

    >Czy w NBP (i tylko tam?) mozna bez prowizji wplacic gotowke na konto w tym
    >banku (za paszport), zeby nakleic (hyh) papierowe potwierdzenie wplaty?

    ode mnie wzięli 2 zł prowizji (w Łodzi). Ale na osłodę wziąłem resztę
    z 10 zł w "fikuśnych" 2-złotówkach :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2003-12-18 07:44:29
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On 17 Dec 2003, Tomasz Staszewski wrote:

    > Ode mnie przyjęto bez słowa sprzeciwu (w Łodzi) wydruk z mBanku.

    W instrukcji wyraznie jest napisane, ze musi byc potwierdzony stemplem
    dziennym banku lub poczty.

    M.

  • 6. Data: 2003-12-18 09:44:48
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Prowizja od wplat gotówkowych zawsze jest, chyba 0,5%, min. 2 PLN. Wplaty sa
    przyjmowane tylko na rachunki w NBP (nie zaplacisz tam np. za mieszkanie).
    Wplacic mozesz w kazdym oddziale.

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    it.pw.edu.pl...

  • 7. Data: 2003-12-21 05:36:06
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Michal Sawicki napisał:

    > W instrukcji wyraznie jest napisane, ze musi byc potwierdzony stemplem
    > dziennym banku lub poczty.

    A ta instrukcja jest aktem prawnym jakiego rzędu? Czy w akcie prawnym
    wyższego rzędu jest delegacja dla wydawcy instrukcji do jej wydania?
    Bo tu http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0346.htm nic nie ma, a innych
    uregulowań nie znalazłem.

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2003-12-21 16:13:08
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    A kasy w NBP sa czynne do godz.. 13 :)
    Czyli wszystkie kasjerki pracuja na pol etatu, czy jak?

    M.