  • Data: 2021-04-11 16:57:16
    Temat: Decyzja kredytowa
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Budzik.
    On 11.04.2021 16:13 you wrote:

    > Taka sytuacja: Bank odpowiada negatywnie na wniosek kredytowy. Do
    > wniosku bank zyczył sobie tone dokumentów. Nie chodzi mi jednak o
    > sama decyzje a o sposób jej prezentacji: - odmawiamy na podstawie
    > "wewnetrznych regulacji banku". Koniec kropka.

    No przecież się wytłumaczył.
    Polityka kredytowa odrzuciła wniosek.

    > Czy to jest zgodne z prawem ze bank nie tłumaczy sie z takiej
    > decyzji? W sensie nie przedstawia podstaw negatywnej oceny,
    > wspolczynników na jakich sie oparł etc?

    Polityka to poufny zbiór zasad i żaden bank ci tego nie udostępni.
    Może po dociśnięciu odpowiedzieć coś typu negatywna historia kredytowa
    albo coś równie ogólnego, ale nie spodziewaj się że uzyskasz odpowiedź
    typu: nas podstawie algorytmu wyliczającego zdolność kredytową (tu wzór
    na pół strony) wyszło nam że pański dochód jest o 12,34 PLN za niski.

    > Ja juz pomijam kwestie jakiejs kultury ale czy to jest zgodne z
    > prawem?

    Zgodnie z prawem ma podać powód.
    No więc podał.

    --