  • 1. Data: 2003-10-02 11:03:41
    Temat: Debet w Inteligo
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Czy ktos, kto uzyskal debet na rachunku w Inteligo, moze sie podzielic,
    jakie warunki spelnial i jaka kwote uzyskal ?
    Ja juz probowalem kilkakrotnie i za kazdym razem widze ta sama odpowiedz
    "nie posiadasz zdolnosci kredytowej"
    Moje wplywy na rachunek, to sredno 1000zl/miesiecznie...

    Kiedy wg Inteligo bede posiadal zdolnosc kredytowa? Pani pod numerem 800 121
    121 nie potrafi mi tego powiedziec.

    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2003-10-02 11:13:57
    Temat: Re: Debet w Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kovalek wrote:
    > Kiedy wg Inteligo bede posiadal zdolnosc kredytowa? Pani pod numerem
    > 800 121 121 nie potrafi mi tego powiedziec.

    Khem, khem - ponoc trzeba przelac od razu 2000 zl ;i dostaniesz ;)

  • 3. Data: 2003-10-02 11:34:44
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "kovalek" <k...@o...pl> wrote in message news:3f7c060f@news.home.net.pl...

> [...]
    > "nie posiadasz zdolnosci kredytowej"
    > Moje wplywy na rachunek, to sredno 1000zl/miesiecznie...

    Ja dostałem. Wpływy na konto mam bardzo nieregularne, głównie
    przelewy z mojego konta w innym banku. Jeszcze do niedawna
    pojawiało mi się, że nie korzystam aktywnie z konta.
    Może liczy się jakaś stabilność miejsca zamieszkania,
    pracy, stosunek do służby wojskowej. Swoją drogą po co ten
    formularz, jak i tak można naściemniać...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 4. Data: 2003-10-02 11:47:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:blh1a6$gnq$1@news.onet.pl...

    > Khem, khem - ponoc trzeba przelac od razu 2000 zl ;i dostaniesz ;)

    Oj chyba nie :D kilkukrotnie wieksza suma sie przewinela na koncie i tak odp
    negatywna :)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-10-02 14:13:28
    Od: "D." <d...@W...pl>

> [...]
    > "nie posiadasz zdolnosci kredytowej"
    > Moje wplywy na rachunek, to sredno 1000zl/miesiecznie...

    Ten debet to jakaś ściema.
    Ja mam ponad trzykrotnie wyższe, comiesięczne wpływy na rachunek od września
    2001 roku i wg. inteligo nie mam zdolności kredytowej do debetu... 50 zł (!)
    Formularz wypełniałem co prawda z ciekawości ale byłbym mocno zawiedziony z
    takiego potraktowania przez bank, gdyby te 50 zł było mi naprawdę potrzebne...

    Pozdrawiam,
    Damian

  • 6. Data: 2003-10-02 14:24:31
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "D." <d...@W...pl> wrote in message

> [...]
    > Formularz wypełniałem co prawda z ciekawości ale byłbym mocno zawiedziony
    > takiego potraktowania przez bank, gdyby te 50 zł było mi naprawdę

    Jeśli już Cię wpuściło do ankiety, to moim zdaniem obroty nie mają
    większego znaczenia. Na któreś z pytań udzieliłeś
    nieprawidłowej odpowiedzi (może jak długo pracujesz
    u obecnego pracodawcy?).

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 7. Data: 2003-10-02 14:24:37
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oj chyba nie :D kilkukrotnie wieksza suma sie przewinela na koncie i tak
    odp
    > negatywna :)

    Ja nigdy nie przelewałem więcej niż 200 PLN (2-3 razy miesięcznie), z
    wyjątkiem założenia lokaty promocyjnej - podoba mi się portfelik, a co! :)

    Dostałem maksymalny limit.

    MaciejK

  • 8. Data: 2003-10-02 14:50:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    blhcer$k4c$...@n...onet.pl,
    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl>:

    > Ja nigdy nie przelewałem więcej niż 200 PLN (2-3 razy miesięcznie), z
    > wyjątkiem założenia lokaty promocyjnej - podoba mi się portfelik, a
    > co! :)

    Ile ma przegródek na karty?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-10-02 21:18:10
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On 2 Oct 2003 16:13:28 +0200, "D." <d...@W...pl>
    wrote:

    >Ten debet to jakaś ściema.
    >Ja mam ponad trzykrotnie wyższe, comiesięczne wpływy na rachunek od września
    >2001 roku i wg. inteligo nie mam zdolności kredytowej do debetu... 50 zł (!)

    Ja dostalem bez problemu - wpisalem w ankiecie ze chce 300 pln - po
    wypelnieniu formularza pokazala sie opcje 300 albo 499.99 ;))
    Ruch na koncie mam taki sobie: 1500 wte i we wte + 2000 w funduszach.

    --
    Piotr

  • 10. Data: 2003-10-03 06:15:04
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Ile ma przegródek na karty?

    Jeszcze nie wiem. Na obrazku mi się podoba :))

    MaciejK