  • 1. Data: 2003-02-27 19:08:33
    Temat: Debet dla rolnika
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

    Witam!
    Poszukuje banku który udzieli mi debetu w koncie;
    Prowadzę gospodarstwo i chciałbym mieć debet w koncie firmowym dla tego
    gospodarstwa.
    Rozliczam podatek vat na zasadach ogólnych, jednak jako rolnik niepłace
    podatku dochodowego i nieprowadze żadnej księgowości poza ewidencją zakupów
    i sprzedaży związaną z VAT?
    Czy jakieś banki poza spółdzielczymi udzielają takowych kredytów dla
    rolników?
    Jakiego mogę spodziewać się oprocentowania?

    --
    Bartek P. vel Rolnik
    GG 145819

  • 2. Data: 2003-02-27 19:45:34
    Temat: Re: Debet dla rolnika
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Rolnik" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Poszukuje banku który udzieli mi debetu w koncie;
    > Prowadzę gospodarstwo i chciałbym mieć debet w koncie firmowym dla tego
    > gospodarstwa.

    Agro Partner w PKO BP ?
    Zajrzyj na strone www.pkobp.pl?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-02-28 14:06:24
    Temat: Odp: Debet dla rolnika
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

> [...]
    zakupów
    > i sprzedaży związaną z VAT?
    > Czy jakieś banki poza spółdzielczymi udzielają takowych kredytów dla

    a czy w związku z prowadzoną działalnościa masz już rachunek,
    bo zawsze lepiej jest spróbować w dotychczasowym banku

    możesz też sprawdzić w BGŻ, który jest najbardziej związany z
    rolnictwem, mają tam tzw. pakiet gospodarz; tak przynajmniej
    na to nazywają, bo według mnie to zwykłe IntegrumKonto
    o szczegóły debetu/kredytu najlepiej zapytaj się
    na infolini - 0801 123456