eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDarmowe ubezpieczenie zakupów netowych dla "lepszych" kart MC › Darmowe ubezpieczenie zakupów netowych dla "lepszych" kart MC
  • Data: 2022-11-09 15:52:25
    Temat: Darmowe ubezpieczenie zakupów netowych dla "lepszych" kart MC
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lepszych" czyli gold, platinum, world i world elite.
    Ale warto napisać, bo kredytowe mc gold każdy może dostać w milku, a mc world w
    santanderze.
    Ja zrobiłem sobie na citkową platynę - ale w sumie pewnie na nic się nie przyda, bo
    nie kupuję tą kartą w necie - przepisywanie linku z SMSa to o wiele za dużo ;P
    Co ubezpieczają:
    - utratę zakupionego towaru w ciągu 30 dni od zakupu - do 6k
    - przedłużona gwarancja RTV/AGD
    - gwarancja najniższej ceny - jak znajdziesz taniej o min. 200zł w ciągu miesiąca,
    dla przedmiotów droższych niż 200zł i do 2k różnicy (dużo wyłączeń - np. futra ;).