    From: "Sebastian Szymański" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dane bankowe o kredytach
    Date: Fri, 12 Dec 2003 06:58:35 +0000 (UTC)

    Czesc,
    Nie wiem czy dobrze kieruje sie zadajac ponizsze pytanie, ale bylbym wdzieczny
    za jakiekolwiek informacje. Czy jest gdzies mozliwosc uzyskania w Internecie
    przykladowych danych bankowych dotyczacych kredytow. Dokladnie chodzi mi o
    dane w postaci wskaznikow na podstawie ktorych banki podejmuja decyzje o
    przyznaniu kredytu wraz z informacjami o przykladowej kwocie, czasie
    kredytowania oraz informacje czy klient zwrocil zaciagniety kredyt lub nie.
    Zdaje sobie sprawe ze kazdy bank kieruje sie innymi procedurami i innymi
    wskaznikami, ale mi chodzi o jakis chociaz podzbior wskaznikow wraz z danymi
    potencjalnych klientow. Nie interesuja mnie oczywiscie dane personalne. Gdzie
    moglbym znalezc informacje jakimi systemami komputerowymi banki wspomagaja sie
    przy szacowaniu zdolnosci kredytowej klientow? Jesli to ma znaczenie to
    informacje te posluza mi jedynie do prowadzenia badan przy pisaniu pracy
    doktorskiej.
    Z gory dziekuje za jakakolwiek informacje.
    Sebastian Szymanski