  • 1. Data: 2003-05-26 20:24:41
    Temat: DM --> EURO
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Ciocia z Kanady przyslal mi 200 Marek niemieckich (dwa banknoty po 100)
    W Polsce z tego co wiem, to juz sie nie da tego wymienic.. Ale jak jest w
    Niemczech ?
    W jakich bankach mozna wymieniac ??
    Czy gdzies w Fraknfurcie nad Odra mi sie to uda zrobic.. Jakis adres banku,
    czy jakies instytuscji..
    Czy zostanie pobrana jakas prowizja ??

    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2003-05-26 21:26:09
    Temat: Re: DM --> EURO
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    batt69$cha$...@n...onet.pl,
    kovalek <k...@o...pl>:
> [...]
    > 100)
    > W Polsce z tego co wiem, to juz sie nie da tego wymienic.. Ale jak

    W Niemczech bez problemu, od reki i bez prowizji, na pewno w Deutsche
    Bundesbank. Zapewne jeszcze w paru innych bankach.

    --
    Robert