  • 1. Data: 2010-02-11 18:01:57
    Temat: DBnet - czas oczekiwania na otwarcie rachunku.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Pytanie do sob ktory juz otworzyly rachunek DBnet - ile czasu to
    zajmuje (czas od wypelniania formularza do otrzymania umowy kurierem,
    i pozniej czas dostarczenia kart).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-02-11 18:15:21
    Temat: Re: DBnet - czas oczekiwania na otwarcie rachunku.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Pytanie do sob ktory juz otworzyly rachunek DBnet - ile czasu to
    > zajmuje (czas od wypelniania formularza do otrzymania umowy kurierem,

    Po ok. 3 dniach wizyta kuriera, potem ok. 4 dni jak umowa dotrze do banku,
    potem ok. 7 dni oczekiwania na karty kodow i VE i juz potem mozesz aktywowac
    wszystko telefonicznie. Pewnie te czasy moga sie roznic w zaleznosci od
    ilosci wnioskow splywajacych do nich.

  • 3. Data: 2010-02-11 19:22:24
    Od: "Paweł" <p...@g...com>

    Ja dostałem kartę TAN po 12 dniach, a kartę debetową po 13 dniach od podpisania
    umowy. Ale wszystkie formalności załatwiłem bezpośrednio w banku, a nie przez
    kuriera.
    Pozdrawiam,
    Paweł