  • 11. Data: 2002-11-04 17:50:28
    Temat: Re: DB24 dał d....
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Ra-Ash" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3DC69123.40200@poczta.onet.pl...

> [...]
    > do ujawniania informacji dotyczacych jego osoby. 2. Wladze publiczne nie
    > moga pozyskiwac, gromadzic i udostepniac innych informacji o obywatelach
    > niz niezbedne w demokratycznym panstwie prawnym. 3. Kazdy ma prawo
    > dostepu do dotyczacych go urzedowych dokumentow i zbiorow danych.
    > Ograniczenie tego prawa moze okreslic ustawa. 4. Kazdy ma prawo do
    > zadania sprostowania oraz usuniecia informacji nieprawdziwych,
    > niepelnych lub zebranych w sposob sprzeczny z ustawa. 5. Zasady i tryb
    > gromadzenia oraz udostepniania informacji okresla ustawa.

    A jak ma wykorzystac Art. 52 ust 4 skoro nie wie jakie dane sa przekazywane
    do BIKu? Odnosnie ust 3 to pytalem czy bank mozna traktowac jak urzad...

    > Czy jakaś ustawa to zmienia (nie podsyłajcie please do ust. o ochronie
    > danych osobowych mam jej dość w pracy ;( )

    BIK dziala na podstawie calkiem innej ustawy.... na podstawie Prawa
    Bankowego.

    Maciej

  • 12. Data: 2002-11-14 16:07:18
    Temat: DB24 - rozwiązanie.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    W odróżnieniu od pani z oddziału, pracownicy centrali stanęli na
    wysokości zadania.
    Bank przeprosił, kasę zamierza oddać (poprosili o numer konta gdzie
    przelać), dane z BIK-u wycofał.

    Wazelnia tym razem.
    --