  • 41. Data: 2007-11-29 17:51:26
    Temat: Re: Czytaliscie o znikaniu pieniedzy z kont?
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    swen <n...@n...com> napisał(a):

    > Bank to instytucja finansowa i tam nie ma miejsca na
    > amatorszczyzne.

    Z tym nie do końca się zgodzę. Już w tym roku miałem sytuację że z konta w
    Lukasie zniknęła mi niewielka suma a w historii rachunku pojawiła się
    dodatkowa transakcja wypłaty z bankomatu. Oczywiście zaraz zadzwoniłem z
    bluzgami na infolinię, tłumaczyli się że to błąd systemu. Kasa na drugi dzień
    wróciła na konto. Potem dowiedziałem się od znajomej pracującej w placówce
    Lukasa że przez pomyłkę ktoś powtórnie obciążył konta wypłatami bankomatowymi
    z jednego dnia. To był podobno przypadek, ciekawe co by było gdyby ktoś chciał
    celowo namieszać.

    pozdrawiam

  • 42. Data: 2007-11-30 13:50:31
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankomatowymi
    > z jednego dnia. To był podobno przypadek, ciekawe co by było gdyby ktoś

    No wlasnie, skad wiesz, ze to byla "niezamierzona" pomylka?
    Wszystko zalezy gdzie ta "pmylkowa" kasa wyladowala... wszak kasa to nie
    igla.

  • 43. Data: 2007-12-02 19:55:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Nov 2007 22:21:08 GMT, "swen" <n...@n...com> wrote:

    >Smiem twierdzic, ze bank dostaje wiecej z budgetu
    Skad dostaje?

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 44. Data: 2007-12-02 20:39:29
    Od: yayco <y...@n...pl>

    WAM pisze:

    > Skad dostaje?
    >
    > WAM

    To tak sieć wypożyczalni samochodowych jest. Jego zdaniem zapewne jest
    to podstawa spisku światowego, opartego o kompleks militarno
    -energetyczny, jednym z aspektów którego jest finansowanie banków.
    Pewnie kolejnym krokiem będzie nagłą likwidacja kredytów na samochody,
    żeby wszyscy z tych wypożyczalni korzystali.

    Czy cóś...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****