  • 1. Data: 2007-11-24 10:33:50
    Temat: czy nie popełnię przestępstwa
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    miałem kiedyś kk w bzwbk, zamknąłem kilka miesięcy temu, ale dostęp
    przez net pozostał (na razie podgląd do niczego :-)
    niedawno zamówiłem kk money.pl z limitem 5k co jak reklamuje bank odbywa
    się bez zaświadczenia o dochodach. karta została przygotowana i wysłana
    do oddziału w którym miałem ją odebrać ale tu okazuje się, że mój
    wprawdzie zaświadczenia to oni nie chcą, ale próbują sprawdzić sami u
    pracodawcy info o dochodach, a mój pracodawca odmówił podania im
    informacji. w związku z tym oni chcą ode mnie zaświadczenia o zarobkach.
    zaparłem się i nic nie przynoszę, nic nie podpisuję, nie odbieram tej
    karty ale NAJLEPSZE jest to: mam podgląd przez internet do kk money.pl z
    limitem 5000 i jeszcze moje stare zdefiniowane rachunki odbiorców tam są!
    ponieważ karta pojawiła się również w BIK wraz z jakąś datą zawarcia
    umowy (nie wiadomo skąd ta data?) to zadzwoniłem na infolinię i mówię
    kobiecie "zamknijcie tą kartę szybko bo mogę robić przelewy z rachunku
    na który mam niepodpisaną umowę" a ona na to że to niemożliwe i dopóki
    nie podpisałem umowy to karta jest nieaktywna, również skontaktowała
    mnie z oddziałem który miał dopilnować zamknięcia karty i aktualizacji
    zapisu w BIK. Maile wysyłałem, niby wszystko jest w toku ale ja
    przelałem na rachunek karty 3.01zł i teraz baaaardzo mnie korci żeby
    puścić przelew na 1gr (3 złote to koszt przelewu) na swoje ekonto i
    powiedzieć tym łosiom - miałem rację, a wy macie dziury w procesach.
    ale czy nie złamałbym w ten sposób jakiegoś prawa i mnie jakieś służby
    nie będą ścigać?

  • 2. Data: 2007-11-24 10:49:18
    Temat: Re: czy nie popełnię przestępstwa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jacko" <j...@n...orange.pl>
    (...)
> [...]
    > rację, a wy macie dziury w procesach.
    > ale czy nie złamałbym w ten sposób jakiegoś prawa i mnie jakieś

    niby za co - przeciez oni mają twoje 3,01 to 0,01 mozesz sobie
    "zwrocic"
    a za znalezienie dziury w procedurach powinni podziekowac
    ja tez karte zamknalem u nich rok temu a do VII tego roku meldowali do
    BIK
    co miesiac 0,00 - wlasnie niedawno odebralem wypis z BIK i widze

    a przelewy internetowe z nieczynnej karty tez kiedys trenowalem
    - zobaczylem nowa KK w necie i szybko na WOSP przelalem jakas kwote
    nie znajac hasla ani nie majac karty - zadzialalo, tyle ze ja karte
    potem uaktywnilem
    *** blad ***

  • 3. Data: 2007-11-24 14:01:56
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > oddziału w którym miałem ją odebrać ale tu okazuje się, że mój wprawdzie
    > zaświadczenia to oni nie chcą, ale próbują sprawdzić sami u pracodawcy

    Miałem tak samo. Najpierw chcieli zaświadczenia, potem jak stanowczo
    odparłem że oferta jest bez zaswiadczenia to poprosili o oświadczenie.
    Wypełniłem i doradca przy mnie sobie potwierdził telefonicznie (uprzedziłem
    pracodawcę)

    > na który mam niepodpisaną umowę" a ona na to że to niemożliwe i dopóki nie
    > podpisałem umowy to karta jest nieaktywna,

    IMO musisz aktywować kartę. Karta jest w oddziale i wydawana przy
    podpisywaniu umowy. Pin przychodzi do domu (ło jak to długo trwało!!!) a
    kartę aktywujesz w ichnym bankomacie.
    Nie próbowałem robić przelewu przy nieaktywnej karcie ale wydaje mi sie że
    byłoby to niemożliwe.

    Darek

  • 4. Data: 2007-11-24 15:11:15
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > powiedzieć tym łosiom - miałem rację, a wy macie dziury w procesach.
    > ale czy nie złamałbym w ten sposób jakiegoś prawa i mnie jakieś służby

    nie zadziała niedawno testowałem (patrz archiwum)
    -najpierw odbierasz kartę (umowa podpis itd)-oddział
    -potem aktywujesz przelewy z karty- oddział
    -aktywujesz kartę w bankomacie bzwbk

    dwie ostatnie procedury mogą być chyba zamienne

  • 5. Data: 2007-11-24 15:24:38
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    quwert pisze:

> [...]
    > -potem aktywujesz przelewy z karty- oddział
    > -aktywujesz kartę w bankomacie bzwbk
    >
    > dwie ostatnie procedury mogą być chyba zamienne

    ja miałem aktywne przelewy na karcie którą zamknąłem w maju i teraz przy
    tej nowej wygląda że są też aktywne (zleciłem przelew na poniedziałek,
    został przyjęty)

  • 6. Data: 2007-11-24 15:44:05
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > zleciłem przelew na poniedziałek, został przyjęty

    Pogadamy w poniedziałek.

    /*-+

  • 7. Data: 2007-11-27 05:17:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jacko wrote:

    > ale czy nie złamałbym w ten sposób jakiegoś prawa i mnie jakieś służby
    > nie będą ścigać?

    Nie będą. Możesz spróbować.