  • 11. Data: 2016-04-28 13:11:06
    Temat: Re: Czy trzeba informować bank o zmianie dowodu osobistego?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Apr 2016 17:10:32 -0500, witek napisał(a):

    > Nie trzeba tak długo jak długo w banku nie posłużysz się nowym dowodem i
    > ktoś stwierdzi niezgodność numeru.
    > Wowczas spedzisz tam godzinę dłużej wypełniając papierki o zmianie nr
    > dowodu.

    Siejesz defetyzm.
    Już miałem przypadki, że stawiałem się z nowym dowodem i aktualizacja
    danych trwała szeroko rozumianą "chwilę".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 12. Data: 2016-04-28 17:08:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 11:18, Agnieszka pisze:
    > Panu w banku, w którym bywaM
    >
    > ;-)

    praktycznie, jak nie zgłosisz zmiany to nic się nie stanie do czasu aż
    nie będziesz chciał czegoś na żywo w banku załatwić, a wtedy (np.
    kredyt) wszyscy chcą szybko, tylko że banki palcem nie kiwną zanim nie
    będzie aktualnego dokumentu (paszport nie każdy posiada)

    --
    pozdrawiam
    RobertS