  • 1. Data: 2016-04-27 22:44:13
    Temat: Czy trzeba informować bank o zmianie dowodu osobistego?
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Jak w temacie - staremu dowodowi upłynęła data ważności.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2016-04-27 22:54:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-27 o 22:44, Grzexs pisze:
    > Jak w temacie - staremu dowodowi upłynęła data ważności.

    Nie wiem czy jest obowiązek ale kasy np. nie wypłacisz.

  • 3. Data: 2016-04-27 23:26:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Grzexs pisze tak:

    > Jak w temacie - staremu dowodowi upłynęła data ważności.

    Trzeba nowy numer dowodu podać i ew odblokować konto, sprawdzić i
    ponowić przelewy, które nie wyszły po dacie ważności.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 4. Data: 2016-04-28 00:10:32
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/27/2016 3:44 PM, Grzexs wrote:
    > Jak w temacie - staremu dowodowi upłynęła data ważności.

    Nie trzeba tak długo jak długo w banku nie posłużysz się nowym dowodem i
    ktoś stwierdzi niezgodność numeru.
    Wowczas spedzisz tam godzinę dłużej wypełniając papierki o zmianie nr
    dowodu.
    Jak to bank internetowy, to mozesz wowczas zawisnąć nawet na tydzien
    zanim potwierdzone kopie nie dotrą i ktoś nie wklepie ich do systemu.

    Wiec nie tyle trzeba co warto.

    Z drugiej strony sprawdz czy w umowie nie zobowiązałeś się o
    informowaniu banku o zmianie danych.

  • 5. Data: 2016-04-28 09:42:23
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2016 22:44:13 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Jak w temacie - staremu dowodowi upłynęła data ważności.

    Czasami bank sam się o to upomni - właśnie dostałam SMSa z Mille, proszą
    o wizytę w oddziale.

    --
    Imka

  • 6. Data: 2016-04-28 10:01:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 09:42, Imka pisze:
    > Czasami bank sam się o to upomni - właśnie dostałam SMSa z Mille, proszą
    > o wizytę w oddziale.

    Do mnie nie przysłali :-)

  • 7. Data: 2016-04-28 10:15:33
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2016 10:01:11 +0200, z napisał(a):

    > Do mnie nie przysłali :-)

    A ile już po terminie? U mnie jakieś półtora miesiąca minęło.
    Z poziomu serwisu nie widzę możliwości takiej zmiany.
    W mBanku jest.

    No, ja jeszcze z nowym dowodem chwilę muszę poczekać, ciekawe co zrobią
    pozostałe banki.

    --
    Imka

  • 8. Data: 2016-04-28 11:13:30
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    > Jak w temacie - staremu dowodowi upłynęła data ważności.

    Ja dobrze ponad pół roku się nie zorientowałam, że mi się dowód
    przeterminował. Dopiero jak pani na poczcie odmówiła mi wydania listu
    poleconego, to się zorientowałam, ze coś jest nie tak. Żeby było śmieszniej,
    przez te pół roku kilka razy odbierałam listy i paniom nie przeszkadzało.
    Panu w banku, w którym bywał 3-4 razy w tygodniu też nie przeszkadzało. Ale
    ponieważ bywam tak często to nigdy mnie o dowód nie prosił, wszystko było
    załatwiane na słowo honoru ;-)

    Agnieszka

  • 9. Data: 2016-04-28 11:18:20
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Panu w banku, w którym bywaM

    ;-)

  • 10. Data: 2016-04-28 11:29:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Czasami bank sam się o to upomni - właśnie dostałam SMSa z Mille, proszą
    > o wizytę w oddziale.

    U mnie też wczoraj Mille przysłał SMS - więc może jakąś akcję mają
    (dowód wymieniany w grudniu 2015)