  • Data: 2002-05-28 14:07:31
    Temat: Czy sklep tak może ;-) ?
    Od: "news.tpi.pl" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem w serwisie paygsm.pl POPkartę za 50 zł. Wysłałem do nich maila i się
    pytam dlaczego nie dostałem kodu natychmiast ;-). Oni mówią, że mi go wyślą
    następnego dnia. Poradzili, żeby skorzystać z serwisu Idei, i że wtedy nie
    obciążą konta. (Wspomnieli, żeby im o tym dać znać). Ja nie skorzystałem ze
    stron Idei. Czekam na kod, kod dostałem, kwotę miałem zablokowaną. Wszystko
    fajnie. Ale... blokada któregoś pięknego dnia zniknęła i na rachunku 50 zł
    pozostało nie ruszone. Po dwóch tygodniach na rachunku ni stąd ni z owąd
    pojawia się blokada, a po dwóch dniach ściągają _należną_ im kwotę.
    Czy sklep może tak zrobić? Dodam, że była to karta Inteligo. (Mam teraz 50
    zł debet, bo konto było przygotowane do zamknięcia).

    PS: Wiem, że powiniennem zapłacić, ale chcę wiedzieć.