  • 1. Data: 2002-06-20 11:16:31
    Temat: Czy są % po przelewie ?
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Jeżeli robię w mBanku przelew na dziś ale po południu, więc na pewno pójdzie
    dopiero jutro to czy te środki są oprocentowane jeszcze w mBanku czy też
    sponsoruję czyjś wyjazd na Majorkę ?
    Saldo od razu jest obciążane mimo, że przelew pójdzie porannym ELIXIREM :-(
    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-06-20 11:26:27
    Temat: Re: Czy są % po przelewie ?
    Od: "Andrzej Wilk" <A...@e...krakow.pl>

    W mBabku - Majorka
    w Inteligo odsetki dla Ciebie
    nie wiem jak w innych

    ________

  • 3. Data: 2002-06-20 13:57:26
    Od: "MS" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sponsoruję czyjś wyjazd na Majorkę ?
    > Saldo od razu jest obciążane mimo, że przelew pójdzie porannym ELIXIREM

    a) jezeli robisz dzis na dzis i wiesz ze nie pojdzie (bo sesje elixiru
    wychodzace sa znane) to robisz do z premedytacja :) a to oznacza ze zalezy
    ci na dacie operacji wiec o co ci chodzi

    b) jezeli robisz dzis na dzis i wiesz ze nie pojdzie (bo sesje elixiru
    wychodzace sa znane) to robisz bzdurę bo spokojnie mogłeś wpisać datę
    wykonania na jutro i wtedy dopiero "zdjeli " by ci forse z konta

    wiec pomysl bo myslenie ma kolosalna przyszlosc zamiast obwiniac biedny ;)
    mBank ktory napewno za zarobione odsetki an tobie nei pojedzie na Majorke bo
    mu raczej nie wystarczy :)

    pozdr
    MS

  • 4. Data: 2002-06-20 14:24:53
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > sponsoruję czyjś wyjazd na Majorkę ?
    > Saldo od razu jest obciążane mimo, że przelew pójdzie porannym ELIXIREM

    Sponsorujesz w ten sposob bank, a wiec posrednio takze w pewnej czesci jego
    klientow, a wiec posrednio w pewnej czesci takze i mnie. Dziekuje Ci za to.
    Gdybys chcial chwilowo przestac mnie sponsorowac, polecam zlecanie przelewu
    z data kiedy chcesz zeby sie wykonal (jako przyszlego).

    pozdrawiam, Marek

  • 5. Data: 2002-06-20 14:31:36
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik MS napisał:
> [...]
    > wychodzace sa znane) to robisz bzdurę bo spokojnie mogłeś wpisać datę
    > wykonania na jutro i wtedy dopiero "zdjeli " by ci forse z konta

    Ani jedno ani drugie. Czasem może się zdarzyć małe potknięcie zwłaszcza przy
    takim upale jak dzisiaj.
    Tak swoją drogą fajnie by było żeby system generował jakieś ostrzeżenie, że na
    dzisiaj już za późno, przelew będzie jutro lub dopiero po weekendzie.
    Idealnie byłoby gdyby pojawiało się to na czerwono na formatce z potwierdzeniem.
    W końcu sesje eliksiru są ustawione na sztywno w mBanku ...
    Ale nie jest to w interesie banku :-(

    ________

  • 6. Data: 2002-06-20 14:39:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 20 Jun 2002 13:16:31 +0200, w
    <3...@i...KILLSPAM.pl>, Jarek Palka
    <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał(-a):

    > Jeżeli robię w mBanku przelew na dziś ale po południu, więc na pewno pójdzie
    > dopiero jutro to czy te środki są oprocentowane jeszcze w mBanku czy też
    > sponsoruję czyjś wyjazd na Majorkę ?

    Majorka

  • 7. Data: 2002-06-20 15:18:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 20 Jun 2002 15:57:26 +0200, w <aesmtr$jj1$1@news.tpi.pl>, "MS"
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > wiec pomysl bo myslenie ma kolosalna przyszlosc zamiast obwiniac biedny ;)

    Jednak w Inteligo potrafią zrobić datę zlecenia różną od daty
    wykonania i nawet przez ten czas naliczać odsetki.

    A jeśli zarzucasz tej osobie robienie głupoty... cóż, w jednym masz
    rację, myślenie ma przyszłość.

  • 8. Data: 2002-06-20 16:36:05
    Od: "MS" <m...@i...pl>

    > Jednak w Inteligo potrafią zrobić datę zlecenia różną od daty
    > wykonania i nawet przez ten czas naliczać odsetki.
    >
    > A jeśli zarzucasz tej osobie robienie głupoty... cóż, w jednym masz
    > rację, myślenie ma przyszłość.

    cóż :)

    1. tu tez potrafia jak dasz sam date na jutro to beda ci az do jutra liczyc
    odsetki (przelew przyszly)

    2. a tu daja ci wiecej choc nei zdazyles na ostatni elixir a zalezy ci aby
    data na przelewie była zgodna z dzisiejsza to masz szanse (a jako ze nei ma
    nic za darmo stad brak odsetek) - wybierasz sam odsetki czy data ..na czym
    ci bardziej zalezy :))

    3. w Innym banku ktory dales jako przyklad chyab nei masz az takiego wyboru
    ?? bo tak narawde on obsluguje opcje (a) tzn nie zdazyles i automatem robi
    na jutro ...

    reasumujac ja wole miec wybor ...choc jak zwykle co czlowiek to inne zdanie
    wiec kazdy jest tam gdzie lubi :)

    pozdrawiam
    MS

  • 9. Data: 2002-06-20 16:59:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Tak swoją drogą fajnie by było żeby system generował jakieś ostrzeżenie,
    że na
    > dzisiaj już za późno, przelew będzie jutro lub dopiero po weekendzie.

    Takie ostrzezenie mial system internetowy Handlobanku :-)))

    > Idealnie byłoby gdyby pojawiało się to na czerwono na formatce z
    potwierdzeniem.

    W Handlo to info bylo chyba pomaranczowe :-))
    pzd