  • 11. Data: 2003-03-21 15:27:14
    Temat: Re: Czy okradli Twoje konto w eBanku?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in news:b5farm$1ar$1
    @foka1.astercity.net:

    /ciach.../

    > Ale okradziony klient by sie pochwalil.

    Tak, ale zastanow sie co bys zaproponowal jako bank temu klientowi wlasnie po to, aby
    sie
    nie chwalil :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 12. Data: 2003-03-21 18:40:04
    Od: n...@p...onet.pl

    > /ciach.../

    > Tak, ale zastanow sie co bys zaproponowal jako bank temu klientowi
    > wlasnie po to, aby sie nie chwalil :-)

    pomyślałem i sprowadzę Twoją tezę do absurdu:

    eBanki to najpewniejszy interes, bo dają szansę
    darmowego zwielokrotnienia salda na koncie w krótkim czasie.
    Warunkiem tak intratnego interesu jest...
    zrealizowanie włamu na to konto.
    Tak więc, żadnego ryzyka i jeszcze szansa na niezwykłą premię.

  • 13. Data: 2003-03-23 23:59:03
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    Czytając powyższe posty trochę mi ulżyło. Nikt nie napisał, że miał kradzież
    własnych oszczędności w e-banku. To cieszy.
    A myślę, że gdyby ktoś miał, to by się "pochwalił" i opisał sytuację.
    To daje mi nadzieję, że te konta są do pewnego stopnia bezpieczne. "Do
    pewnego", bo nigdy nie wiadomo co się może zdarzyć...To tak jak z
    otzrymaniem "plomby" pod bankomatem...Lub gdziekolwiek indziej.
    W tym jednak przypadku elektroniczne zabezpieczenia nie zawodzą, a tylko,
    hm, brak szczęścia???

    Przy okazaji - wydaje mi się, że Rzepa powinna być o wiele bardziej
    rzetelna. Omawiany artykuł mógłby być ciekawy, gdyby zamiat ogólników podał
    kilka konkretów. Namieszali, zasiali ziarno niepokoju, a ci co trzymali 37
    groszy na koncie, pewnie nie wpłacą takim bankom więcej.

    A może Rzepa, zanim napisze coś o e-bankowości - powinna zapytać o zdanie
    ludzi na tej liście...?

    p.s.
    Posiadam konta w Lukasie i mBanku. Założyłem i skłoniłem do założenia 7
    przeciwnych początkowo takim bankom osób. nie pracuję w żadnym z banków. jak
    dotąd z naszymi kontami jest wszystko ok, czego i Wam życzę.