    From: "chillin" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy okradli Twoje konto w eBanku?
    Date: Mon, 24 Mar 2003 00:59:03 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@194.204.162.5

    Czytając powyższe posty trochę mi ulżyło. Nikt nie napisał, że miał kradzież
    własnych oszczędności w e-banku. To cieszy.
    A myślę, że gdyby ktoś miał, to by się "pochwalił" i opisał sytuację.
    To daje mi nadzieję, że te konta są do pewnego stopnia bezpieczne. "Do
    pewnego", bo nigdy nie wiadomo co się może zdarzyć...To tak jak z
    otzrymaniem "plomby" pod bankomatem...Lub gdziekolwiek indziej.
    W tym jednak przypadku elektroniczne zabezpieczenia nie zawodzą, a tylko,
    hm, brak szczęścia???

    Przy okazaji - wydaje mi się, że Rzepa powinna być o wiele bardziej
    rzetelna. Omawiany artykuł mógłby być ciekawy, gdyby zamiat ogólników podał
    kilka konkretów. Namieszali, zasiali ziarno niepokoju, a ci co trzymali 37
    groszy na koncie, pewnie nie wpłacą takim bankom więcej.

    A może Rzepa, zanim napisze coś o e-bankowości - powinna zapytać o zdanie
    ludzi na tej liście...?

    p.s.
    Posiadam konta w Lukasie i mBanku. Założyłem i skłoniłem do założenia 7
    przeciwnych początkowo takim bankom osób. nie pracuję w żadnym z banków. jak
    dotąd z naszymi kontami jest wszystko ok, czego i Wam życzę.