  • 1. Data: 2003-03-20 14:19:42
    Temat: Millenet i KK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Czy posiadacze KK tez maja cos takiego:

    np

    limit karty: x xxx
    przyznany limit gotowkowy y yyy
    dzienni limit wyplat z bankomatu x xxx

    :) czyli mam wiekszy limit wyplat z bankomatu niz wynika to z posiadanego
    limitu wyplat ;)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-03-20 15:10:32
    Temat: Re: Millenet i KK
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    dokładnie tak mam:)
    Marek

  • 3. Data: 2003-03-20 15:29:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
> [...]
    > dzienni limit wyplat z bankomatu x xxx
    >
    > :) czyli mam wiekszy limit wyplat z bankomatu niz wynika to z posiadanego

    w ktorym punkcie menu widzisz te dane - nie mam KK tak jak ty ale takiego
    czegos nie widze.

    Przy okazji w Profilu ustawilem sobie 0 jako limit przelewow na haslo 1
    natomiast limit glowny deklarowany w oddziale mam na razie 1000
    Pytalem czy moge w oddziale przerobic Limit Glowny na ZERO zeby miec
    bezpieczny rachunek tylko na podglad - podobno da sie zrobic LG= 1 zl, zera
    nie ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-03-20 18:04:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > w ktorym punkcie menu widzisz te dane - nie mam KK tak jak ty ale takiego
    > czegos nie widze.

    Po wybraniu szczegolow karty, nad masz taki dluugi opis co ile a pod spodem
    masz szczegoly przeprowadzonych operacji ;)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-20 18:13:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"

    najpierw pytasz
    > Czy posiadacze KK tez maja cos takiego:
    >
    > np
    >
    > limit karty: x xxx
    > przyznany limit gotowkowy y yyy
    > dzienni limit wyplat z bankomatu x xxx

    Dedukuję, że tak jak ja nie masz KK i pytam gdzie to widzisz

    > Po wybraniu szczegolow karty, nad masz taki dluugi opis co ile a pod
    spodem
    > masz szczegoly przeprowadzonych operacji ;)
    > JaKi

    teraz juz nic nie rozumiem - ja po wybraniu KARTY, LISTA widze nr swojej VE
    ale w informacjach szczegółowych nt kart mam:
    System nie znalazł Twoich kart płatniczych.
    Jeśli posiadasz kartę, lecz system jej nie pokazuje - napisz do nas używając
    opcji "Kontakt" w menu.
    Jeżeli jeszcze nie posiadasz karty - zapoznaj się z naszą bogatą ofertą na
    stronach www.bankmillennium.pl

    To co maja jakiś wałek - coś chyba powinienem zobaczyć dokładniejszego :-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-03-20 18:22:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    sorki, moj blad ;) nie doczytalem dokladnie poprzedniego postu. Te
    wyswietlane dane odnosza sie do KK.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-20 18:28:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    a tak swoja droga - wczoraj mialem termon splaty KK - z tachunku sciagnieta
    kwota a w podgladzie karty wciaz nie ma uznania :-/ oni to recznie ksieguja
    czy jak????

    --
    JaKI

  • 8. Data: 2003-03-20 20:59:37
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message news:b5d16u$p4o$1@inews.gazeta.pl...
    > a tak swoja droga - wczoraj mialem termon splaty KK - z tachunku sciagnieta
    > kwota a w podgladzie karty wciaz nie ma uznania :-/ oni to recznie ksieguja
    > czy jak????

    w mille jest tak. przykladowo w nocy z 19/20 sciagaja, splacona kwota dodaje sie do
    limitu 21.

  • 9. Data: 2003-03-21 00:04:29
    Od: l...@l...ru

    Użytkownik "JaKi" napisał:
> [...]
    > dzienni limit wyplat z bankomatu x xxx
    >
    > :) czyli mam wiekszy limit wyplat z bankomatu niz wynika to z posiadanego

    ponieważ w mille dostępny limit gotówkowy to zawsze połowa limitu karty a max
    wypł dziennie z bankomatu to 1 tys /chyba że masz golda:)/ oznacza to mniej
    więcej że limit twojej karty to <2000 tak wygląda rozwiązanie tego równania z
    dwiema niewiadomymi /iksem i igrekiem/ :)

    pozdrawiam
    lukasz

  • 10. Data: 2003-03-21 00:12:08
    Od: l...@l...ru

    l...@l...ru nabazgrolił:
> [...]
    > więcej że limit twojej karty to <2000  tak wygląda rozwiązanie tego równania
    > dwiema niewiadomymi /iksem i igrekiem/ :)

    oczywiście miało być >2000 hmmm...diabeł tkwi w szczegółach :)

    pozdrwiam
    lukasz