  • 1. Data: 2003-03-20 12:19:47
    Temat: Pytanko
    Od: z...@p...onet.pl

    Wyprowadzcie mnie z bledu jesli sie myle ale z tego co wiem sa konta z ktorych
    nie da sie wyplacic kasy bez prowizji. Czy to jest zgodne z prawem ? Czy banki
    nas poprostu kradna? Zgoda co do oplaty za prowadzenie, przelew niech nawet
    kosztuje 1000zl ale wyplata naszych pieniedzy z prowizja? Kasa na koncie 0,5
    procent a pozyczka >10% i jeszcze kasa za wyplaty. Banki sa dla nas czy my dla
    bankow?

  • 2. Data: 2003-03-21 13:22:37
    Temat: Re: Pytanko
    Od: "Aleksander" <A...@s...ca>

    Niestety kazdy bank ma prawo zrobic co mu sie podoba. Jak podpisujesz umowe
    to sprawdz i popros o aktualna tabele oplat. Jak juz konto otworzysz i
    podpiszesz cyrograf to po ptakach - mozesz tylko zmienic bank na pobierajacy
    nizsze prowizje. A ze banki robia ludzi w konia.... niestety tak jest na
    czalym swiecie.

    --

    Milego dnia, wieczoru, weekendu
    Aleksander