  • 1. Data: 2009-01-21 19:35:15
    Temat: Czy konto Eurobanku online - jest w końcu darmowe czy nie?
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    witam
    pytam bo nie działa u nich plik z tabelą prowizji (pewnie specjalnie)

    czy karta cos u nich kosztuje? Jeśli tak to nie rozumiem skad u was taki
    zachwyt tym kontem skoro po pierwsz karta płatna a po drugie bankomatów jak
    na lekarstwo?

    jak to jest z tym kontem?

  • 2. Data: 2009-01-21 19:46:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 20:35:15 +0100, Anna R. napisał(a):

    > pytam bo nie działa u nich plik z tabelą prowizji (pewnie specjalnie)

    Działa, może spróbuj reload zrobić

    > czy karta cos u nich kosztuje?

    0,95zł miesięcznie.

    > Jeśli tak to nie rozumiem skad u was taki
    > zachwyt tym kontem skoro po pierwsz karta płatna a po drugie bankomatów jak
    > na lekarstwo?

    Bo w obcych kosztuje tylko 1zł a zagranicznych 5zł (a kursy dużo lepsze od
    teoretycznie darmowych wypłat z mbankowej). I nie wszystkim zależy na
    częstych wypłatach.

    > jak to jest z tym kontem?

    Normalnie, ma swoje zalety ma też wady. Z większych wad: nie ma poleceń
    zapłaty i nie ma przelewów zagranicznych.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-01-21 19:48:03
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    On Wed, 21 Jan 2009 20:35:15 +0100, Anna R. wrote:

> [...]
    > zachwyt tym kontem skoro po pierwsz karta płatna a po drugie bankomatów jak

    Karta jest płatna 95gr miesięcznie. Dodatkowo w przypadku braku wpłaty
    min.800zł miesięcznie albo osadu na koncie w wys.10.000 konto jest płatne
    (nie wiem ile). 1zł miesięcznie to żaden wielki wydatek za dobre
    oprocentowanie, system on-line na którym można polegać (dodatkowo mnie się
    podoba, nie jest przeładowany), kartę (wypłaty z obcych bankomatów za 1zł)
    i bezpieczeństwo.

  • 4. Data: 2009-01-21 19:48:28
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Anna R. wrote:
    > witam
    > pytam bo nie działa u nich plik z tabelą prowizji (pewnie specjalnie)

    U mnie działa... :-)

    > czy karta cos u nich kosztuje? Jeśli tak to nie rozumiem skad u was taki
    > zachwyt tym kontem skoro po pierwsz karta płatna a po drugie bankomatów
    > jak na lekarstwo?
    >
    > jak to jest z tym kontem?

    konto za darmo przy wpływach 800zł/mies, opłata 0,95/mies za kartę,
    wydanie za darmo, wypłata 1zł w obcych bankomatach.

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-01-21 20:00:07
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    czy można nie wziąć karty żeby za nią nie płacić?

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gl7u6c$gne$2@inews.gazeta.pl...

  • 6. Data: 2009-01-21 20:06:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 21:00:07 +0100, Anna R. napisał(a):

    > czy można nie wziąć karty żeby za nią nie płacić?

    Tak

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-01-21 21:13:29
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 sty 2009 o 20:35 GMT, Anna R. napisał(a):

> [...]
    > zachwyt tym kontem skoro po pierwsz karta płatna a po drugie bankomatów jak

    A po co mi karta do tego konta? skoro trzymam tam tylko pieniadze z racji
    wysokiego oprocentowania? karte bankomatowa mam darmowa w innym banku

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 8. Data: 2009-01-21 22:49:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    mnie również nie działa ;-(

    > Karta jest płatna 95gr miesięcznie. Dodatkowo w przypadku braku wpłaty
    > min.800zł miesięcznie albo osadu na koncie w wys.10.000 konto jest płatne
    > (nie wiem ile).

    4 zł, ale przecież łatwo tę opłatę ominąć

> [...]
    > podoba, nie jest przeładowany), kartę (wypłaty z obcych bankomatów za 1zł)

    tylko po co płacić jak można mieć gratis? jeżeli ktoś karty nie
    potrzebuje to nie musi jej brać i tyle

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-01-21 23:02:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    można założyć 5 rachunków oszczędnościowych na głowę więc...jak ktoś
    sobie rozłoży na ww. po 429 zł (5 x 429 = 2145) to nie zapłaci podatku ;-)

    (429 x 30 x 7,07%)/365 = 2,4929...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-01-22 05:19:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" gl89jg$t8k$...@o...icpnet.pl

    > można założyć 5 rachunków oszczędnościowych na głowę więc...jak ktoś sobie rozłoży
    na ww. po 429 zł (5 x 429 = 2145) to nie
    > zapłaci podatku ;-)

    > (429 x 30 x 7,07%)/365 = 2,4929...

    0. Niektóre miesiące mają 31 dni.
    1. Odtysiące mogą być liczone nie od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego, ale
    jakoś inaczej.
    2. Po dodaniu odsetek można przekroczyć masę krytyczną.

    Słowem -- warto zatroszczyć się o jakiś margines [bezpieczeństwa].
    Wiem, że margines [społeczny] jest niemile widziany, ale cóż począć... ;)

    Warto celować w polówki groszy tak, aby zaokrąglenia dawały więcej.
    Dla przykładu -- 0.51 grosza to w zaokrągleniu jeden grosz; dla 6 kont
    w Eurobanku to 3 grosze miesięcznie i 36 groszy rocznie... ;) A w Alior
    można tak uzyskać niemal 15 (lub niemal pół grosza więcej) groszy
    miesięcznie i aż 1.80 rocznie, nie licząc odtysięcy od tych groszy... ;)
    Razem (tak na oko) ze 188 groszy rocznie... Za nic! Za to tylko, ;) że będzie
    się stale utrzymywało na koncie stosowne saldo, które da odtysięcy nieco ponad
    pół grosza (albo i pół grosza) po przecinku... Trening dla kalkulatora, rozrywka i
    szmal!!! ;)

    -=-

    A teraz poważniej!!! Czy takie dodatkowe konto też jest za free pod warunkiem
    wpłacenia na nie co najmniej 800 złotych miesięcznie? :) Mam nadzieję, że nie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'