  • 1. Data: 2009-01-21 15:23:31
    Temat: Jak długo Alior utrzyma oprocentowanie O/N 11 % ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Stopy poszły w dół, mają iść jeszcze, a tu taka niespodzianka ! Ciekaw
    jestem ewentualnych roszad w tej kwestii, a także w zakresie
    bezpłatnych obcych bankomatów. Sam mam konto niecałe dwa miesiące, a
    korzystałem już z obcych ATM kilkanaście razy. To musi bank sporo
    kosztować. Jak im się to opłaca ? A może to tylko promocja na wejściu
    i nadzieja, że raz zdobyty klient z lenistwa zaakceptuje potem
    wszystko ? No, prawie wszystko...

  • 2. Data: 2009-01-21 15:24:57
    Temat: Re: Jak długo Alior utrzyma oprocentowanie O/N 11 % ?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    szczurwa wrote:
> [...]
    > kosztować. Jak im się to opłaca ? A może to tylko promocja na wejściu
    > i nadzieja, że raz zdobyty klient z lenistwa zaakceptuje potem

    Ale to przecież faktycznie jest 5,5% a nie 11.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2009-01-21 15:29:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 16:24, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > Ale to przecież faktycznie jest 5,5% a nie 11.

    Zgadza się, ale 5,5% na ROR + pozostałe bonusy w pakiecie to raczej
    niezbyt często spotykana na rynku oferta. W obecnych, niepewnych
    czasach jest po prostu "za dobra". Obawiam się, że raczej prędzej czy
    później sen się skończy i czar pryśnie..;-)

  • 4. Data: 2009-01-21 15:31:49
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

[...]

    a Killer Pocztowego ma 10 %

  • 5. Data: 2009-01-21 15:46:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 16:31, "SERG" <m...@p...fm> wrote:

    > a Killer Pocztowego ma 10 %

    Owszem, przez 10 dni. Zresztą to lokata, a ja miałem na myśli flexi
    ROR.

  • 6. Data: 2009-01-21 16:24:25
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Sty, 16:46, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Owszem, przez 10 dni. Zresztą to lokata, a ja miałem na myśli flexi
    > ROR.

    A Eurobank ma 7% na ROR :)

    Kazdy bank ma jakich swoj rachunek zyskow i strat. Alior to co robi
    nie robi dla zysku w perspektywie tygodnia, miesiaca czy nawet roku.
    Maja rynek do zdobycia wiec staraja sie byc konkurencyjni.

    ;)

  • 7. Data: 2009-01-21 16:26:35
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 sty 2009 o 16:29 GMT, szczurwa napisał(a):

> [...]
    > czasach jest po prostu "za dobra". Obawiam się, że raczej prędzej czy
    > później sen się skończy i czar pryśnie..;-)

    Niedlugo sie konczy, czy moze jeszcze trwa promocja lukasa na 8% na KO,
    poza tym, jezeli nie przekroczysz belki, to Alior ma najwyzsze
    oprocentowanie na ROR/KO, co wychodzi ciut ponad 7%

    Tyle ze Eurobank pokazal ostatnio, ze raczej zachowa jeszcze conajmniej na
    jakis czas stabilnie oprocentowanie 7,07%, bo promocja na takie % sie
    konczy, ale wprowadzil KO z takim %

    Do tego Getin tez daje 7% i calkiem atrakcyjny pakiet darmowek(malo
    platnych), TOP zostal wprowadzony niedawno, wiec sugeruje to ze raczej 7%
    jest planowane na dluzej

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 17:23:08 up 5 days, 7:55, 3 users, ]

  • 8. Data: 2009-01-21 16:53:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 21 Jan 2009 07:23:31 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > kosztować. Jak im się to opłaca ? A może to tylko promocja na wejściu
    > i nadzieja, że raz zdobyty klient z lenistwa zaakceptuje potem

    Szybko nie odpuszczą, bo mają plany zdobycia klientów, z
    których będą starali się wywiązać ;)
    Jeżeli odpuszczą to klienci mogą szybko odpłynąć - tak jak np teraz z
    mBanku IMO. Ja i kilku moich znajomych używa aktualnie mBanku do
    allegro i darmowych przelewów, nic poza tym.

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-01-21 17:06:57
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    BK wrote:

    > A Eurobank ma 7% na ROR :)

    7,07% - do konca stycznia, potem 6,06%. Obecnie wprowadzaja
    oszczednosciowe (do ktorych moze byc karta) - 7,07%

> [...]
    > nie robi dla zysku w perspektywie tygodnia, miesiaca czy nawet roku.
    > Maja rynek do zdobycia wiec staraja sie byc konkurencyjni.

    Srednio im to wychodzi - bo maja slaba organizacje i czesto zmieniaja
    zasady. Narazie dziekuje, postoje obok.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 10. Data: 2009-01-21 19:51:54
    Od: k...@o...pl

    On 21 Sty, 17:26, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Niedlugo sie konczy, czy moze jeszcze trwa promocja lukasa na 8% na KO,
    > poza tym, jezeli nie przekroczysz belki, to Alior ma najwyzsze
    > oprocentowanie na ROR/KO, co wychodzi ciut ponad 7%
    Zależy od kwot, dla jednych wyższe jest 5.5% bez podatku ale dla
    innych 7% z belką.
    Sprawa nie jest prosta bo decyduje wiele współczynników(np. kwestia
    zaokrągleń, w Aliorze kapitalizacja i zaokrąglanie odbywa się
    codziennie).