  • 1. Data: 2009-01-22 06:23:34
    Temat: Citi - czas oczekiwania na KK i telefon ?
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Witam,

    czy to normalne w Citi, że od prawie 2-tyg po podpisaniu umowy i wniosku
    żadnego kontaktu ze strony banku ? Czy można się dowiedzieć telefonicznie o
    decyzji - jeśli tak, to pod jaki numer telefonu należy zadzwonić ?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-01-22 07:35:48
    Temat: Re: Citi - czas oczekiwania na KK i telefon ?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > żadnego kontaktu ze strony banku ? Czy można się dowiedzieć telefonicznie
    > o decyzji - jeśli tak, to pod jaki numer telefonu należy zadzwonić ?

    pewnie od razu dostaniesz list z kartą ;-)

    ale jeżeli jesteś niecierpliwy to zadzwoń do banku, infolinia citi jest
    mocno kompetentna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-01-22 07:36:44
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    misza pisze:
> [...]
    > żadnego kontaktu ze strony banku ? Czy można się dowiedzieć telefonicznie o
    > decyzji - jeśli tak, to pod jaki numer telefonu należy zadzwonić ?

    Dzwoń pod numer infolinii ze strony banku.
    Zwykle Citi sprawne wysyła karty, może poczta coś zepsuła.

  • 4. Data: 2009-01-28 12:29:10
    Od: "mm2000" <mail@WYTNIJ_TOmrozik.net>

    Do mnie karta przyszla pocztą w 6 dni roboczy od podpisania umowy.
    Uwaga: limit kredytowy ok. 60% dochodów miesięcznych netto

  • 5. Data: 2009-01-28 14:20:06
    Od: " misza" <m...@W...gazeta.pl>

    mm2000 <mail@WYTNIJ_TOmrozik.net> napisał(a):

    > Do mnie karta przyszla pocztą w 6 dni roboczy od podpisania umowy.
    > Uwaga: limit kredytowy ok. 60% dochodów miesięcznych netto

    Ok, u mnie sie juz wszystko wyjasnilo - karta byla w skrzynce 9 dnia roboczego
    od podpisania umowy, limit wyzszy niz 60% dochodow netto ;)

  • 6. Data: 2009-01-28 14:32:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    misza pisze:
    > czy to normalne w Citi, że od prawie 2-tyg po podpisaniu umowy i wniosku
    > żadnego kontaktu ze strony banku ? Czy można się dowiedzieć telefonicznie o
    > decyzji - jeśli tak, to pod jaki numer telefonu należy zadzwonić ?

    IMO poczta musiała znowu pokazać co potrafi (pewnie zgubili).

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-01-28 19:29:58
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    > IMO poczta musiała znowu pokazać co potrafi (pewnie zgubili).

    nie :) Poczta szybciutko dostarczyla, pare dni od daty nadania...